Új kutatási termékekkel erősít az NRC

forrás Prim Online, 2009. február 16. 11:07

Az NRC Piackutató Visitor Media Research (VMR) elnevezésű online tracking kutatása jól ismert a hazai weboldal-tulajdonosok és médiaügynökségek körében. A piaci változásokhoz és a változó igényekhez alkalmazkodva a vállalat a napokban mutatta be a VMR termékcsalád legújabb tagjait; a VMR.kids a gyerekek, a VMR.cool a 15-25 évesek, a VMR.women a nők, a VMR.silver pedig a 49 év felettiek internetezési, tájékozódási, fogyasztási szokásait, attitűdjeit vizsgálja. A termékcsalád ötödik tagja az üzleti döntéshozók internetezési és informálódási szokásait kutató VMR.eco.

A gyerekek internetezési és szabadidő eltöltési szokásait már 2 éve vizsgálja a vállalat. A VMR.kids kutatás ilyen szempontból nem számít tehát újdonságnak. Hasonló a helyzet a VMR.eco felméréssel, amely az üzleti döntéshozók és a döntéseket befolyásoló szakemberek internethasználati szokásait, információszerzésük, tájékozódásuk módját és eszközeit, fogyasztásukat és médiahasználatát vizsgálja.

A VMR kutatás 2009-ben három további termékkel egészül ki, ezek a VMR.cool, a VMR.women, és a VMR.silver. A „cool” kutatás a 15-25 éveseket vonja nagyító alá. Ők azok, akiknek határozott elképzeléseik vannak a világ dolgairól, a márkákról, a menő cuccokról, formálják társaik véleményét, megmondják mi a cool, és mi nem az.

A VMR.women célcsoportját a nők képezik. Szokásaik, motivációik és attitűdjeik megismerése annál is inkább fontos, mivel számos döntési szituációban befolyásoló vagy döntéshozói szereppel bírnak. Véleményt formálnak az egyes termékekről, szolgáltatásokról, és szívesen megosztják tapasztalataikat ismerőseikkel. Hogyan tájékozódnak? Milyen információt keresnek? Mire használják az internetet? Mivel töltik szívesen szabadidejüket? A VMR.women felmérésből mindez kiderül.

Az ’50-es korosztályról, és az idősebbekről ma még viszonylag kevés információ áll rendelkezésünkre, annak ellenére, hogy a társadalom egyre nagyobb szegmensét alkotják, fogyasztanak, vásárolnak, kikapcsolódnak, aktívan töltik a szabadidejüket. Napjainkban mind több vállalat ismeri fel ezeket a jelenségeket. A csoportról bennünk élő sztereotípiák ma már nem állják meg a helyüket; a korábbi generációktól eltérően aktívan töltik idejüket, élvezik a szabadságot, értékelik a gyártók és szolgáltatók eltérő kínálatait. A VMR.silver kutatással a piackutató vállalatnak tehát nem kisebb a célja, minthogy feltérképezze és megismerje a korosztály motivációit, szokásait, gondolkodásmódját. Az érdeklődők a www.nrc.hu/termekek aloldalon még több információt olvashatnak a VMR termékekről.

Kulcsszavak: NRC piackutatás

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09