Globális cégeket céloz meg VPN szolgáltatásával a BT
A BT bejelentette, hogy 172 országban elindítja BT Intelligent Virtual Private Network (iVPN) intelligens virtuális magánhálózati szolgáltatását, amelynek segítségével globális szervezetek informatikai hálózataikat és üzleti alkalmazásaikat még hatékonyabban menedzselhetik, javíthatják azok teljesítményét, valamint csökkenthetik műszaki és üzemeltetési költségeiket.
Az iVPN alapja saját 21st Century Networkre (21CN) globális, szoftver alapú ügyfélhálózata, amely a szolgáltatások következő generációjának új, egyszerűbb portfolióját vezeti be. A BT ígéretei az iVPN használói számára: csökkenthetik műszaki üzemeltetési költségeiket és javíthatják termelékenységüket azáltal, hogy világszerte informatikai hálózataikon intézik és rangsorolják forgalmukat, hatékonyabban futtatják levelező, hang-, videó- és egyéb üzleti alkalmazásaikat, és így végső soron maximalizálják megtérüléseiket. Működési költség-megtakarításokat érhetnek el a gyorsabb megvalósítás, a kevesebb manuális beavatkozás, a kevesebb szolgáltatáskiesés és a helyi nyelven nyújtott helyi támogatás révén. A szolgáltatás a korábbinál jobb hálózati rendelkezésre állást, automatikus kézbesítési visszaigazolást, valós idejű jelentést, valamint proaktív és automatikus esemény-értesítőt biztosít; ezekkel együtt a felhasználók számára maximális szabályozhatóságot és rugalmasságot.
Az ipari és pénzügyi szolgáltató ágazatokban működő ügyfelek részvételével lefolytatott teszteket követően a BT most más BT-szolgáltatásokkal (internet alapú hozzáférés, alkalmazás-optimalizáció, hangkezelés, videokonferencia, egyesített kommunikáció, adatközpontok, híváskezelő központok, biztonság és mobilitás) ötvözi az iVPN-t, amely nem máson, mint a többprotokollos, címkekapcsolású (MPLS) BT-szolgáltatás erősségein alapszik. Sandra O’Boyle, a Current Analysis európai üzleti távközlési szolgáltatásaival foglalkozó kutatási igazgatója szerint: „A BT iVPN jó úton jár abban a tekintetben, hogy javítja az MPLS VPN szolgáltatásokat, helyi nyelven nyújt támogatást, és különböző régiókban lévő helyszínek közti SLA-ket (szolgáltatási szint megállapodásokat) biztosít a BT globális ügyfelei számára, például pontosabb számlázást, gyorsabb szolgáltatás-biztosítást és a helyi teljesítmény-problémák megoldását.”
További információ
Kapcsolódó cikkek
- Wireshark 1.2.8
- Globális felhő-stratégiával jelentkezett a Fujitsu
- Fénykommunikációs szervertechnológiát vásárolt a Microsoft
- NIIF Networkshop konferenciák
- Ingyenes online tankönyv a hálózatkezelés alapjairól
- A Check Point szerint nő a nem megfelelően védett hálózati végpontok száma
- 31 monitor egyidejű vezérlése egyetlen számítógéppel
- Válság: Ügyfélvesztés, visszafogott innováció
- Vezeték nélküli technológia jövője a CES-en
- Külső adattároló meghajtóból vezeték nélküli hálózati tárolót varázsol az Iomega
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.