Biliárdozz a Facebookon!
Telefon- és biliárdőrülteknek állítólag kötelező beszerezni az Electronic Arts Mobile legújabb játékát. Az Anytime Poollal bárhol, bármikor játszhatnak a biliárd szerelmesei. Húsz kihívásban öt különböző helyszínen szállhat versenybe az, aki elég ügyesnek érzi magát. Akár gyakorolni is lehet, de a world tour üzemmódban egy egész bajnokságot is végigjátszhat a biliárdozó.
A háromdimenziós játékot ezúttal nemcsak mobiltelefonon keresztül lehet elérni, hanem online, a Magyarországon is egyre népszerűbb közösségi portálon, a Facebookon keresztül is. Így a játékos barátait vagy akár teljesen ismeretlen felhasználókat is biliárdozni hívhat, legyen a másik fél akár számítógép vagy telefon mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikában a kiberkalózok a közösségi oldalakon támadnak
- 25 másodperc alatt rakja ki a Rubik-kockát egy Android szoftveres Lego robot
- 24 órán belül már a második támadás a Facebook-felhasználók ellen
- Kijavították a bizalmas adatokat kiszolgáltató hibát a Facebookon
- EA: Nincs szükség új generációs konzolokra
- Légy te Harry Potter! - mobilon
- Vadonatúj sofőrprofilok a Need for speed-ben
- A The Sims 3 megjelenése páratlan siker
- Need for Speed SHIFT: 18 valósághű pálya, 65 versenygép
- Jégkorong-játék minden eddiginél valósághűbben
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.