Eltűnt gyermekeket keres a Magyar Telekom
A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványt és az eltűnt gyermekekért végzett tevékenységét 2000 óta folyamatosan támogatja a Magyar Telekom, az elmúlt két évben összesen 13 millió forinttal.
A 116 000 hívószámot az Európai Unió a jelölte ki a tagországokban működő nemzeti gyermektelefon-szolgálatok részére. A Kék Vonal másik harmonizált hívószáma a 116 111, amely általános gyermek- és ifjúsági telefonos lelkisegély-vonalként működik.
A Magyar Telekom a támogatáson túlmenően is sokat tett a harmonizált európai hívószámok bevezetéséért: lefoglalta a hívószámokat, és egyeztetett a partnerszolgáltatókkal annak érdekében, hogy a számok országosan, bármilyen hálózatból hívhatóak legyenek.
A Magyar Telekom fontos feladatként kezeli a hazánkban működő telefonos segélyszolgálatok támogatását, a térítésmentes hívhatóság biztosításával. 2009-ban közel 24 millió forint támogatást nyújtunk a segélyvonalat működtető szervezeteknek.
Kapcsolódó cikkek
- Boldogabbá teszi a nőket a technológia
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...