Megválaszthatják a YouTube nézői, hogyan akarják a reklámokat

MTI Sajtóadatbank, 2009. június 17. 10:49

A videók megtekintésének kétféle módja közül választhatnak a YouTube nézői ezentúl: a hosszabb reklámmal induló zavartalan, vagy az azonnal kezdődő, de hirdetésekkel kevert felvételekre kattinthatnak.

A héten indult tesztüzem a Google újabb kísérlete a népszerű videómegosztó portál nyereségessé tételére, amelyet még 2006 októberében mintegy 332 milliárd forintért (1,65 milliárd dollárért) vásárolt fel. Phil Farhi, az internetes keresőjéről híressé vált kaliforniai vállalat termékmenedzsere a cég hivatalos blogjában jelentette be, hogy a portál nézői a hirdetések megtekintésének módját tekintve nagyobb szabadságot kapnak.

 "Folyamatosan teszteljük a YouTube különböző tartalmaihoz legjobban illő hirdetési formákat, a felhasználóknak adott választási lehetőség véleményünk szerint a mi törekvéseinket is segíti" - tette hozzá a Google munkatársa. A hirdetésválasztás a videók egy töredékénél érhető el; az egyelőre csak az Egyesült Államokból elérhető YouTube-rivális Hulu.com is hasonló megoldással próbálkozik.
 

Kulcsszavak: YouTube videó reklám média

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05