Xerox: új operatív működésért felelős regionális vezető
A Xerox fejlődő piacainak régiója a növekedési potenciállal rendelkező országokat tömöríti a világ minden tájáról. Ennek keleti egységét vezeti Harding, amely a Közel-Keletet, Afrikát, Kelet-Közép-Európát, az eurázsiai országokat, Indiát és Oroszországot foglalja magában. A nyugati fejlődő piacok régiójában, Latin-Amerikában és a Karib-szigetek térségében is hasonló posztot hoztak létre.
Roy Harding a hatáskörébe tartozó országokban irányítja majd a termékmarketinggel kapcsolatos feladatokat és az értékesítést, a nemzetközi szolgáltatási folyamatokat, valamint a Xerox leányvállalatainak és partnercégeinek szerviztevékenységét. Harding munkáját Marius Pesinaru, a keleti fejlődő piacok működéséért felelős elnökhelyettes segíti Bukarestből.
A vezető stratégiai irányvonalakat is megfogalmazott: a helyi szintű operatív vezetés támogatása; tehetséges, kulcsfontosságú emberek képzése; az általános teljesítmény javítása a készpénz, a nyereség és a bevétel szempontjából; valamint a Xerox piaci lehetőségeinek kiaknázása.
Harding 1985-ben csatlakozott a Xeroxhoz az Egyesült Királyságban. Pályafutása során számos vezető pozíciót betöltött, többek között ő volt a közel-keleti és afrikai Xerox vezérigazgatója, illetve a közel-keleti, indiai, eurázsiai, orosz és afrikai Xerox marketingigazgatója. Ezt megelőzően a Közel-Keletért és Afrikáért felelős üzletág-igazgatói feladatokat látta el, valamint az Egyesült Királyság-beli Xerox koncessziós partnerhálózatának igazgatójaként tevékenykedett, ahol közreműködött az európai partnerek „Premier Partner” programjának kidolgozásában. 2007-ben a Xerox fejlődő piacait átfogó Irodai üzletág elnökhelyettese lett, és ezt a feladatkört egészen 2009 májusáig töltötte be. A szakember jelenleg az angliai Newbury-ben él, és a londoni Xerox irodában dolgozik.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.