Végül mégiscsak létrejött a Microhoo
Mint emlékezetes, a Microsoft és a Yahoo családregénybe illő módon hosszan és eredménytelenül kerülgette egymást. Az egyik kiemelkedő pontja ennek a történetnek az volt, amikor a Microsoft 47,5 milliárd dollárért szőröstül-bőröstül meg akarta venni a Yahoo-t, ám ennek akkori elnöke, Jerry Yang személyesen lépett fel az üzlet ellen. Yang azóta távozott, és az újabb részvásárlásokra irányuló tárgyalások sem voltak sikeresek, majd egy Yahoo-Google reklám megállapodásról volt szó, ám ezt a nagyon egyező tevékenységi területek miatt amúgy sem engedélyezte volna az amerikai piaci felügyelet.
A most megkötött szövetség nem kevesebb, mint 10 évre szól, és mindkét fél részére előnyös, bár pénzügyi részleteket nem tettek közzé.
A Microsoft a Bing keresőtechnikáját csillogtathatja a Yahoo végre kiutat talál eddigi útvesztettségéből, és mindkét fél piacot, illetve reklám bevételt nyer. A Google már régóta piszkálja a Microsoft csőrét, hiszen minden területen az ő tortájukból vágna ki egy szeletet, kezdve az operációs rendszerektől, egészen az irodai alkalmazásokig, amik a legtöbb pénzt hozzák a redmondi óriásnak. Az egyik piac, ahol a Microsoft visszavághat, az éppen a Google eredete és mai napig lényeges, a keresők szegmense. A Microsoft állítása szerint a sokadik generációs keresőmotorjuk, mely éppen a Bing fantázianévre hallgat, képes felnőni a feladathoz, ám a lassú piacszerzés felőrli a forrásokat. A hatalmas Google-fölényt a Microsoft a Yahoo-val együtt legalább 30 százalékkal egyetlen lépésben megtudná torpedózni a Bing Yahoo alá telepítésével, márpedig éppen ezt tervezik, a jövőben értelmetlenné válik a Yahoo és a Bing megkülönböztetése böngészőnk keresőablakában, ugyanaz a Microsoft keresőmotor működik majd mindkettőben.
Kapcsolódó cikkek
- Mégsem veszi át automatikusan a Yahoo a Microsoft keresőjét
- A piac meglepően rosszul fogadta a Microsoft-Yahoo szövetséget
- A Microsoft keresője már be is előzte a Yahoo-t
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Yahoo-vezetőkkel találkozott Ballmer
- Elérkezett az idő a Yahoo felvásárlására
- A nagybefektetők eladnák a Yahoo keresőrészlegét
- Ballmer mégis akarja a Yahoo keresőrészlegét
- A Microsoft és a Yahoo is cáfolja a keresőüzletet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.