Amerikai koncepciójú új hazai irodában a Sun Kft.
A szaksajtó képviselői és a hazai partnercégek meghívottjai előtt július 29-én Budapesten, a IX. Lechner Ödön sétány 7. szám alatt (Millenium Tower) felavatta a legújabb amerikai elrendezési koncepciót (nextgen) követő, annak alapján készült új irodáját a Sun Microsystems Kft.
Az avatáson Hernádi József, a cég vezetője többek között a következő információkat közölte a megjelentekkel: a korábbi telephelyül szolgált budai, Kapás utcai irodánál mintegy 120-150 négyzetméterrel kisebb, ám a korábbinál sokkal gazdaságosabb elrendezést megengedő új iroda világos nagy tereivel, könnyen bejárható helyiségeivel, a Kapás utcainál sokkal kényelmesebb, kollaborációs terekkel is kialakított új munkakörnyezetet biztosít.
Mostantól a hazai termékértékesítésben szinte 100 százalékig az indirekt értékesítést szorgalmazza a kft. Az új irodában tantermet nem alakítanak ki, ez a "régi" helyén marad. A sajtóeseményeket viszont a Lechner Ödön sétányon található új irodában kívánják a jövőben megtartani. Hernádi azt is hangsúlyozta: a termékportfolión nem kívánnak változtatni, a kollaborációt segítő közös tereket maximálisan szeretnék kihasználni, hasonlóan az iroda területén kialakított két egészségügyi fürdőhöz is. A kft. a június hónapban végződött pénzügyi évének számadatai: a dollár alapú árbevétel 10 százalékot nőtt; a "year-over-year" éves forintnövekedés meghaladta a 30 százalékot. A növekedések egyenletesen következtek a termék- illetve szolgáltatásértékesítésből, ugyanakkor az oktatás az elmúlt 12 hónap során alulteljesített: még most sem érték el a korábbi oktatási színvonalat.
Kapcsolódó cikkek
- Jubileumi újévi Sun-koncert a MŰPA-ban
- Névjegy
- Google-ra vált Los Angeles
- Letöltésajánló: Nyílt forráskódú irodai programcsomag az IBM-től
- Véget érhet a Microsoft monopolhelyzete a magyar közigazgatásban
- Új OpenOffice magyarul is
- ProjectTrack Express
- Fast Windows Hider
- Prezi: hazai start-up cég sikergyanús szoftvere
- Terítéken a Sun X86-os stratégiája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.