"A+" -ban a Magyar Telekom

forrás Prim Online, 2009. szeptember 1. 13:40

A Magyar Telekom 2008-as évről szóló fenntarthatósági jelentése teljes mértékben megfelelt a nemzetközi irányelveknek, így a legmagasabb A+ minősítést érte el. A vállalat fenntarthatósági jelentése tavaly Magyarországon elsőként kapta meg a legmagasabb minősítést (A+), ami a Global Reporting Initiatives harmadik generációs irányelveinek (GRI G3) való teljes megfelelést jelenti.

A nemzetközi irányelveknek való minél magasabb fokú megfelelés biztosítja, hogy a vállalati tevékenységek minél átláthatóbbak és egymással összehasonlíthatók legyenek.  Az A+ minősítésű beszámoló a vállalat profiljának bemutatásán túl szám szerint 49 kötelező, 23 távközlés specifikus és 15 kiegészítő indikátort jelent többnyire 4 évre visszamenő adatsor bemutatásával. A jelentés a Magyar Telekom Csoport macedón és montenegrói tagvállalataira is kiterjed.

A vállalat helyzetének és fejlődésének alaposabb megismerése érdekében a Magyar Telekom pénzügyi eredményei mellett környezeti és társadalmi teljesítményét is bemutatja az évente kiadásra kerülő fenntarthatósági jelentésében. A 2003 óta alkalmazott GRI G3 (Global Reporting Initiative - Globális Jelentéskészítési Irányelvek) követése biztosítja, hogy a vállalat összehasonlítható legyen a klasszikus pénzügyi mutatók mellett egyéb gazdasági, környezeti és társadalmi indikátorok mentén is.

A fenntarthatósági beszámoló egyben az átlátható vállalati működés egyik kulcseleme, mivel a legkülönbözőbb területeken mutatja a vállalat teljesítményét érdekelt felei, vagyis mindazok számára, akik valamilyen módon érintettek a vállalat működésében (ügyfelek, szállítók, civil szervezet, állami szervek, munkavállalók stb.). A Magyar Telekom 2006-ban, 2007-ben és 2008-ban is a legátláthatóbb vállalat lett Magyarországon az ARH (Accountability Rating Hungary - Elszámoltathatósági Rangsor) alapján.

A jelentés a Magyar Telekom  Csoport fenntarthatósági stratégiája mentén mutatja be a vállalat és ajánlati márkái - T-Home, T-Mobile, T-Systems - fenntarthatósági kezdeményezéseit a felelős vállalatirányítás és kockázatmenedzsment,  ügyfélkapcsolatok, a társadalom kommunikációs lehetőségeinek erősítése, környezeti terhelés csökkentése, humán erőforrás menedzsment, valamint bizalom és hitelesség fenntartása témakörökben.
 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05