A T-Kábel és a Dél-Vonal egyesült a Magyar Telekommal
A Magyar Telekom 2009. június 29-én tartott rendkívüli közgyűlésének határozataival összhangban 2009. szeptember 30-ával sor került a T-Kábel Magyarország Kft. (T-Kábel) és a Dél-Vonal Kft. (Dél-Vonal) jogi beolvadására a Magyar Telekom Nyrt.-be.
A beolvadást, valamint az összes többi, a Magyar Telekom rendkívüli közgyűlésén hozott határozatokon alapuló cégjegyzéki változást a Cégbíróság már 2009. augusztus 31-én bejegyezte. Ennek értelmében a Magyar Telekom Nyrt. 2009. október 1-jétől a T-Kábel és a Dél-Vonal általános jogutódjává válik.
Az integráció következményeként 2009. október 1-jétől a Magyar Telekom Nyrt. alaptőkéje 3 072 db részvény névértékével, 307 200 Ft-tal csökken. Ezáltal a társaság alaptőkéje 104 274 254 300 Ft-ra változik (amely 1 042 742 543 db, 100 Ft névértékű, "A" sorozatú névre szóló törzsrészvényből áll).
A Magyar Telekom teljesíti a T-Kábel és a Dél-Vonal előírt kötelezettségeit és vállalásait, így szolgáltatásait T-Home márkanéven továbbra is zavartalanul, változatlan formában és megszakítás nélkül nyújtja ügyfeleinek. Az érvényes szerződésekben foglalt kötelezettségeket automatikusan a jogutód Magyar Telekom vállalja át és teljesíti az egyesülés hatályba lépésének napjától. Az integrációval kapcsolatosan az érintett ügyfeleinket közvetlenül, részletesen tájékoztatjuk.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
- Legjobb társaságirányítás díj a Magyar Telekomnak
- Belép a villamosenergia- és földgázpiacra a Magyar Telekom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.