Új olvasó veszélyezteti az Amazon Kindle e-olvasó uralmát
Az új alkalmazás színes képernyős, az ára pedig hajszálra megegyezik a Kindle-éval. A 259 dolláros újdonság piacra dobását a közelgő ünnepi szezonra időzítette a könyvkereskedő.
Az eszköz segítségével a felhasználók megoszthatják egymás között a könyveket, amire a Kindle jelenleg nem képes. A Nook névre hallgató programot novembertől vásárolhatják meg az olvasók a Barnes & Noble közel nyolcszáz üzletében az Egyesült Államokban.
Az alakulóban lévő elektronikus könyvolvasó piac - amelynek sikerét a Kindle alapozta meg - az elektronikai ipar fő csataterévé vált az idei ünnepi szezon közeledtével. Várakozások szerint az Egyesült Államokban mintegy 3 millió e-olvasót értékesítenek a karácsonyig hátralévő időszakban, 2010-ben pedig megkétszereződhet az eladások száma.
A Barnes & Noble színes duál képernyője jelenleg egyedülálló a piacon. A Nook a Kindle által tárolt könyvmennyiséghez hasonlóan 1500 művet tud elraktározni. A Nook-használók viszont két hét erejéig kölcsön is adhatják egymásnak a tárolt könyveket.
Míg a Kindle zárt rendszerben működik, vagyis az Amazonon rendelt könyveket csak a Kindle, az iPhone és az iPod Touch tudja olvasni, addig a Barnes & Noble az ePub formátumot támogatja, így az olvasók számos eszközön juthatnak hozzá a művekhez.
A cég nem sokkal online digitális könyvesboltjának elindítását követően mutatta be új termékét. A világ legnagyobbjaként emlegetett internetes e-könyvesboltban a vásárlók 700 ezer könyvből válogathatnak.
A könyvpiacon várható "digitális fordulatot" elemezve szakértők úgy fogalmaztak, hogy a Barnes & Noble előnyre tehet szert versenytársaival szemben, mivel a vásárlók az Egyesült Államokban működő közel 800 üzletben ki is próbálhatják a Nookot.
Kapcsolódó cikkek
- A Google-titok tudója Budapesten
- Nyáron nyitja digitális könyvesboltját a Google
- Már elérhető az ekonyv.hu webáruház
- Óránként kétezer oldalt digitalizál a robotszkenner
- Színes, új technológián alapuló e-könyvolvasó
- Az iPad debütálásával egy napon elindítja e-book üzletágát a Kulcs-Soft
- Apple gépeken is olvashatók az Amazon könyvei
- Egymillió régi kötet digitalizálására készül a Google Olaszországban
- CeBIT 2010 - A különleges kijelző akadályozza az eBook-olvasók terjedését
- Új vállalat lépett a magyar könyves piacra
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.