Visszaszámlálás a CES-ig - Minden napra egy kütyü
Már bizonyára mindenki nagyon várja a jövő év legnagyobb eseményét, a CES-t Las Vegas-ban, ahol már január elején kiderül, hogy mire fogunk milliárdokat költeni – már ami az otthoni szórakozást illeti. Aki esetleg nem bírná kivárni a sok csillogó újdonságot, azt ezúton megnyugtatjuk: elindult a végső visszaszámlálás!
A „Visszaszámlálás a CES-ig, azaz az Innováció 30 napja” az alábbi linken érhető el:
http://www.cnet.com/ces/30-days-of-innovation/
A több mint 330 új kiállítóval a 2010-es CES egyébként rekord részvételre készül. Több száz négyzetméteres alapterületű csillogó-villogó standok csábítják a látogatókat is, akik – az előrejelzések szerint – jóval többen lesznek a száztízezernél is. Nos, Bábel tornya idén sem Vegas-ban fog felépülni, ugyanis ők a világ 140 országából érkeznek, hogy rácsodálkozzanak a szórakoztató elektronika legújabb fejlesztéseire.
A CES ízelítőjeként a vásár első napjáig „webtálalt” újdonságok már előre jelzik a januári négy napos dömping erejét. Az új technológiák, termékek, hardverek és szoftverek a szórakoztató elektronika minden szegletéből mintegy húszezerre rúgnak, úgyhogy nem árt az előzetes felderítés. Amíg pedig az innovációs díjazottak listája nem szivárog ki, addig legalább ezzel a 30 innovatív megoldással a neten is megismerkedhetünk. Egészen a CES megnyitásáig, 2010. január 7-ig.
További információkat a kiállítással kapcsolatban a www.cesweb.org, oldalon talál.
Kapcsolódó cikkek
- e-Health Week 2010: átütő siker Barcelonában
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Megnyílt azt első magyar virtuális szoftverkiállítás
- 10 órakor nyit a Szoftverbörze
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- CeBIT 2010 - 3,7 százalékkal több látogató
- Ma nyílik a hannoveri CeBIT informatikai kiállítás és vásár
- Saját fejlesztésű szoftverrel mutatott be okostelefont a Samsung
- Mobile World Congress: magyar cégek is kiállítanak
- Szakértők segítenek a szoftverbörzén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.