A Sony után az LG is piacra dobott egy OLED tévét

Milkovits Gábor, 2010. január 5. 07:56

Két évvel a Sony első fecskéje után az LG is forgalomba hozott egy OLED televíziót, elődje példáját követve szintén csak a hazai, azaz ezúttal a dél-koreai piacon.

A nemes egyszerűséggel a puszta „OLED TV” nevet viselő készülék képernyője 15 colos, azaz nagyobb, mint a Sony XEL-1 11” megjelenítője. A készülék emellett olcsóbb is, már ha a 450 ezer forintnak megfelelő vételár olcsónak nevezhető. Az LG a Sony 2007-es, nyugodtan kísérletinek minősíthető premierjét követően jócskán kivárt, mivel a többi gyártóhoz hasonlóan egyelőre túl magasnak találta a nagyobb képernyők gyártási költségeit, az OLED pedig a jobb képminőség ellenére sem érne meg a vásárlóknak sokszoros árat egy azonos méretű LCD-hez képest.



Nagyon valószínű, hogy az LG terméke is leginkább a sajtónak szól és reklámcélokat szolgál, nem pedig rekordeladásokat célzott meg vele a dél-koreai cég. Amely egyébként a Sony mellett az OLED képernyő-technológia másik élharcosának számít, amit jól mutat, hogy a tavalyi CES kiállítás óta folyamatos rendszerességgel előrukkol egy-egy prototípussal.


Kulcsszavak: LG OLED TV

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba

Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.

2024. április 16. 19:47

Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra

A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.

2024. április 16. 16:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09