IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
A vártnál magasabb adózott eredményt jelentett tavalyi utolsó negyedévéről az IBM amerikai számítógépgyártó.
A vállalat közölte, hogy profitja 9 százalékkal, 4,8 milliárd dollárra nőtt 2009 utolsó negyedében az egy évvel korábbi 4,4 miliárdról. Az egy részvényre jutó adózott eredmény 3,59 dollárt tett ki a tavalyi negyedik negyedévben, szemben az egy évvel korábbi 3,27 dollárral.
A Thomson Reuters hír- és pénzügyi adatszolgáltató ügynökség szerint az elemzők átlagosan részvényenkénti 3,47 dolláros profitot vártak.
Az IBM 27,2 milliárd dolláros bevételt ért el a tavalyi utolsó negyedévben, egy százalékkal magasabbat az egy évvel korábbinál.
Az IBM részvényei 134,14 dolláron zártak kedden a New York-i értéktőzsdén, 2,36 dollárral magasabban az előző zárásnál. Az eredmények közzétételét követően, a nem hivatalos kereskedésben azonban 2 százalékkal csökkent a papírok árfolyama, jelezve: a befektetők a most közöltnél még jobb eredményt várnak az IBM-től, hiszen a cég részvényeinek árfolyama tavaly közel 60 százalékkal emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Az SPSS felvásárlását értékelte előzetesen az IBM
- Nőtt a Philips profitja a negyedik negyedévben
- Red Hat: a 2010-es pénzügyi harmadik negyedévben 18 százalékos árbevétel-növekedés
- 51 millió forint nyereséget ért el október végéig a Kulcs-Soft
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
- IBM: vártnál jobb negyedéves eredmény
- Több ezer munkahelyet létesít az IBM
- IBM: vártnál jobban csökkent a negyedéves bevétel
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.