A szomszéd PC-je mindig zöldebb?
Fejlett IKT-technológiák és módszerek a piacképes üzletvitel szolgálatában
Felmérések szerint a gazdasági visszaesés közepette a vállalatok nagyobb hangsúlyt fektetnek az informatikára, infokommunikációs technológiákra (IKT), megoldásokra mint a válság előtt tették. Az IKT-fejlesztések segítségével várható megtakarítások, illetve költséghatékonyabb és eredményesebb működés tényszerűen megtapasztalt, bizonyított.
A Rendezvény célja, hogy a jelen lévő kkv-k informatikai és gazdasági vezetői számára a szervezők bemutassák azokat a korszerű és környezetkímélő infokommunikációs megoldásokat, melyek akár azonnali költségcsökkentést vagy megtérülést jelentenek és segítségükkel a jelenlegi helyzetben is versenyelőnyre tehetnek szert.
A workshop-tréning témái:
ERP-, CRM, ügyviteli rendszerek, dokumentumkezelés, üzleti intelligens megoldások, call-centerek, it-outsourcing, szerverbérlés, komplex szerverszolgáltatások, komplex infokommunikációs rendszerek, költségkímélő technológiák, biztonságtechnikai rendszerek, adatbiztonság, e-számlázás, e-marketing, e-kommunikáció stb.
Az előadók az IKT-technológiák használatának gyakorlati megközelítéséből indulnak ki, s egyéni, speciális problémákra, kérdésekre is kimerítő válaszokat, segítségeket adnak.
Az előadások pontos tematikáját a későbbiekben közöljük!
Hazai és nemzetközi cégek szakemberei lesznek a trénerek között. A rendezvény ingyenes, csak regisztrációs kötelezettséggel jár.
A regisztráló résztvevők egész napos ellátásáról „Szakmai partnereink” jóvoltából a Piac és Profit gondoskodik.
A rendezvénysorozat első állomása: Budapest, Hungária Westend Hotel
Időpont: 2010. március 11., csütörtök, 10.00-15.00 óráig.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
- Konferencia mobilokról a Szépművészetiben
- Május 18: IDC roadshow Budapesten
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.