Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
Az eredménytartalékból 2,8 milliárd forintot vesz ki a Magyar Telekom az igazgatóság által javasolt 77,05 milliárd forintos osztalékalaphoz, amivel részvényenként 74 forint osztalék kifizetését teszi lehetővé - derül ki a társaság igazgatóságának az április 25-re összehívott közgyűlésre készült és a BÉT honlapján olvasható előterjesztéséből.
A magyar számviteli szabvány (HAR) szerinti adózott nyereség 2009-ben 74,23 milliárd forint volt, ezt egészíti ki több mint kétmilliárd forint az eredménytartalékból.
Az igazgatóság már februárban bejelentette a részvényenként 74 forint osztalékjavaslatot és azt is, hogy az osztalékfizetés kezdőnapja május 7.
A közgyűlési előterjesztés szerint az igazgatóság 18 hónapra szóló felhatalmazást kér legfeljebb 104.274.254 darab egyenként 100 forint névértékű Magyar Telekom részvény tőzsdei vásárlására. Ez a jegyzett tőke 10 százaléka. Az ár legfeljebb 5 százalékkal lehet
drágább, mint a vásárlás napján kereskedés nyitószakaszában kialakult piaci ár.
A közgyűlés napirendjén szerepel a 2007. üzleti év lezárása is. A Fővárosi Bíróság ugyanis hatályon kívül helyezett több határozatot, amit azon a 2008. április 25-i éves rendes közgyűlésen hoztak meg, amelyen a 2007. évi beszámolót fogadták el.
Kapcsolódó cikkek
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- Legjobb társaságirányítás díj a Magyar Telekomnak
- Belép a villamosenergia- és földgázpiacra a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom lezárja a vitatott 2007. üzleti évét is
- Egy román lap szerint a Magyar Telekom a Siveco iránt érdeklődik
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.