Máris több száz játékprogram tölthető le az iPad-re
Fontos megjegyezni, hogy a fenti mennyiségben nincs benne az a közel 25 000 játék, amelyeket az iPhone-ra és az iPod Touch-ra fejlesztettek és egyébként szintén futnak az iPad-en. A cégeket nyilvánvalóan az Apple is ösztönözte, no meg ők maguk is rájöhettek éppen az előbb említett készülékek kapcsán, hogy mennyire népszerűek lehetnek a játékprogramok az ilyen érintőképernyős, hordozható készülékeken. Ráadásul az iPad nagyobb képernyője miatt kifejezetten ideális lehet a játékprogramokhoz, sőt már most vannak olyan termékek, amelyeket egy iPad-en egyszerre többen is játszhatnak. Ilyen például az UNO virtuális kártyajáték, vagy a kooperatív megoldásokat igénylő, repülőgépek sorozatos landolását imitáló Flight Control HD. Az érintőképernyő emellett új funkciók bevezetését is támogatja a játékokban: a N.O.V.A Near Orbit Vanguard Alliance játékban például lehet két ujjal gránátot hajítani, vagy egy kézzel körberajzolt területen rakétával megsemmisíteni az ellenséget.
Peter Farago, a Flurry piackutató alelnöke a Reuters-nek nyilatkozva elmondta, nem véletlen, hogy az iPad-re most letölthető mintegy 2300 alkalmazás jó harmada játékprogram. Az Apple ugyanis az iPod Touch tapasztalatai alapján tudja, mennyire fontosak lehetnek a játékok a készülékek népszerűségének szempontjából. Katy Huberty, a Morgan Stanley elemzője éppen emiatt azt prognosztizálja, hogy a játékok révén az Apple az eredetileg megcélzott 5 millió helyett akár 8-10 millió iPad-et is eladhat az idén.
Kapcsolódó cikkek
- Dupla vagy semmi?
- Az iPad megeszi a Machintost reggelire?
- Az iPadeken is elérhető lesz a cenzúrázatlan Playboy
- Jövő héten indul Rupert Murdoch iPadre tervezett napilapja
- A szudokut is megoldja a Google
- Lehet, hogy már február elsején jön az új iPad?
- Korszerűbb Skype for iPhone: immár videóhívások is
- iPad a képviselőházban
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
- Az interfész maga az ember - Minden (a) mozgásban van (2. rész)
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.