A HP befejezte a 3Com felvásárlását
A HP részvényenkénti 7,9 dolláros áron befejezte a 3Com Corporation akvizícióját. A készpénzes tranzakció értéke így megközelítőleg 2,7 milliárd dollár.
A HP a 3Com hálózati switcheit, routereit és biztonsági portfólióját integrálja a vállalat már meglévő HP ProCurve megoldásainak sorába.
A 3Com akvizíciója által kibővül a HP Ethernet switcheinek kínálata, a portfólió router megoldásokkal egészül ki, valamint jelentősen megerősödik a vállalat pozíciója a kínai piacon. A 3Com TippingPoint biztonsági termékcsaládja hozzájárul a HP hálózat-biztonsági megoldásainak kiszélesítéséhez.
A termékek integrációjáról további információkat későbbi időpontban jelent be a cég.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb céget vásárol fel a Hewlett-Packard
- A HP győzelmével zárul a Dell kontra HP felvásárlási csata
- A HP ismét rátromfolt a Dellre, már 2 milliárdot ér a 3PAR
- Komolyan verseng a Dell és a HP a 3PAR-ért
- Saját rekordjait döntögeti a HP
- Lemondott a szexuális zaklatással vádolt HP-vezér
- HP: 30 százalékkal csökkent hardverpiac
- Csökkent a Hewlett-Packard nyeresége
- További több ezer fős elbocsátás a Hewlett-Packardnál
- Majdnem 25 000 embert bocsát el a HP
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.