Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
Az SAP felvásárolja a német Technidata AG-t, mely vezető szállító a fenntarthatóságot szolgáló, egészség, biztonság-és környezetvédelmi (EHS) szoftvermegoldások terén.
A Technidata 1985-ben alapított, családi tulajdonban lévő német cég, mely közel 500 főt foglalkoztat, és 1600 ügyféllel rendelkezik világszerte. Az SAP-val 15 éve lépett partnerségre, a közös ügyfelek száma meghaladja az ezret, melyek közé olyan vállalatok tartoznak, mint a BASF, a Dow Corning és a Clariant.
Az akvizíció várhatóan 2010. harmadik negyedévében zárul le. Vételi összeget az SAP nem közölt.
Az SAP egy évben átlagosan 6-8 akvizíciót hajt végre. A legismertebb felvásárlások az elmúlt években: Business Objects (üzleti intelligencia megoldások), Visiprise (gyártástámogató szoftverek), Coghead (Platfom as a Service szállító), Clear Standards (karbon menedzsment megoldások).
Kapcsolódó cikkek
- Biztonsági szoftvertermékeket vásárol az SAP a SECUDE-tól
- 120 millió dollárt fizet az SAP az Oracle-nek, hogy ne legyen büntetőper
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Tovább változik az SAP felsővezetése
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Az SAP 2009-es eredménye csökkent, de az idén javulást vár
- Átszervezéssel kezdi az évet az SAP
- 12 milliárd dollárt ér az SAP márka
- Siemens-SAP együttműködés erőművek IT rendszereiben
- A vártnál kisebb a profitja az SAP-nak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.