Az LG Electronics javította eredményeit
A világ második számú tévégyártója és harmadik számú mobiltelefon-gyártója, a dél-koreai LG Electronics szerdán 675 milliárd vonos (457,7 millió euró) adózott eredményt jelentett az első negyedévről az egy évvel korábbi, 200 milliárdos veszteség helyett.
Az elemzők átlagosan csak 452,7 milliárd vonra számítottak most.
A bevétel 13,7 billió vonra gyarapodott 12,209 billióhoz képest.
A beszámoló szerint nagyszerűen alakult a lapos képernyős tévék, a hűtőgépek és a mosógépek értékesítése, de a telefonkészülékek piaca még szűkös maradt a cég számára. Az adózott eredményhez a cég befektetéseinek hozama is erősen hozzájárult - amiképp tavaly ezek
vesztesége is sokat nyomott a latban -, miközben az üzemi eredmény szerényebben nőtt, 529 milliárd vonra a tavalyi első negyedévi 516 milliárdhoz képest.
Kapcsolódó cikkek
- A világ legkeskenyebb okostelefonja és szemüveg nélküli 3D kijelző
- Wi-Fi Direc: vezeték nélküli adatátvitel Hotspot nélkül is
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Az LG töretlenül hisz a 3D-ben, ezt januárban is megmutatja
- Ennio Morricone zenét komponál az LG okostelefonokhoz
- Diákok fejleszthetnek Android alkalmazásokat LG telefonokra
- Nem minden 3D szemüveg kényelmetlen és csúnya
- LG Android okostelefon kétmagos processzorral
- Dual processzoros Android-telefon
- Ráadás garanciák az LG-től
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.