Cisco Cleanair - mobil munkavégzés wifi-interferencia nélkül
A Cisco a hálózati biztonság és a hálózati hozzáférés területén közelmúltban tett bejelentéseket követően most a mobil munkavégzést segítő új termékeket és szolgáltatásokat jelentett be.
A most bemutatott CleanAir technológia az iparágban nemcsak az első, hanem egyúttal az egyetlen olyan megoldás, amely teljes mértékben kiküszöböli a vezeték nélküli hálózatok interferenciáját. A megoldás lényege, hogy a hozzáférési pont a szabadalmazott CleanAir ASIC (Application-Specific Integrated Circuit) áramköri technológiát ötvözi a rendszerszintű intelligenciával a vezeték nélküli interferencia észlelése, osztályozása, bemérése és csökkentése érdekében.
A Cisco több mint 600 amerikai vállalat körében végzett felmérése szerint a cégek 78 százaléka az üzletmenet szempontjából kiemelt fontosságúnak tartja a vezeték nélküli hálózatokat. Ugyanakkor a megkérdezettek a vezeték nélküli interferenciát nevezték meg a vezeték nélküli teljesítménnyel kapcsolatos problémák fő okaként.
A CleanAir wifi technológia főbb újdonságai:
A CleanAir több mint 20 egyedi interferenciaforrás pontos észlelésére, osztályozására és bemérésére képes, ideértve a vezeték nélküli telefonokat, vezeték nélküli videokamerákat, mikrohullámú sütőket és Bluetooth eszközöket. A CleanAir technológia a vezeték nélküli hálózat hibaelhárítási időigényét több óráról néhány percre csökkenti. A CleanAir a vezeték nélküli jel egy másik, az interferencia által nem érintett spektrumba történő átirányításával 30 másodpercen belül képes csökkenteni az interferencia hatását. A szoftveres megoldásokkal szemben a CleanAir rádióáramköre 100%-os betekintést biztosít a rádióspektrumba és pontos elemzést ad a vezeték nélküli hálózati és azon kívüli interferenciaproblémákról. A rendszer az interferenciaforrásokat egy jól áttekinthető alaprajzon jeleníti meg, így lehetővé teszi ezek gyors azonosítását és eltávolítását. A CleanAir technológiával ellátott Cisco AirNet 3500 sorozatú hozzáférési pontok az iparágban egyedülálló módon hardver-alapú spektrum-intelligenciát kínálnak. A cisco Unified wireless Network új, 7.0 verziója integrálja a CleanAir funkciókat a Cisco Wireless Control System (WCS), a 3300 sorozatú Mobility Service Engine (MSE) rendszerekben és valamennyi Cisco vezeték nélküli vezérlőben. A Cisco további olyan új fejlesztéseket és funkciókat is kínál, amelyek révén a vállalatok hatékonyabban méretezhetik vezeték nélküli hálózataikat és csökkenthetik működési költségeiket. A Cisco 5500 vezeték nélküli vezérlő a korábbi 250 helyett 500 hozzáférési pontot támogat. A Cisco a 802.11n termékportfolióját Cisco Aironet 1260 sorozatú hozzáférési pontokkal bővíti, amelyek hagyományos Ethernet-kábeles tápellátáson (PoE) keresztül teljes értékű 802.11 teljesítményt nyújtanak olyan területeken, ahol nincs szükség a CleanAir megoldásra.
További információ
Kapcsolódó cikkek
- Wi-Fi Direc: vezeték nélküli adatátvitel Hotspot nélkül is
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- WiFi-kártyát a fényképezőgépekbe
- A Cisco a legkörnyezettudatosabb
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Cisco Expo, holografikus találkozásokkal
- Felhők feletti internetezést ajándékoz karácsonyra a Google
- A CEU is az Arubát választotta a Google konferencia kapcsán
- Hálózati informatikai szakemberek elhelyezkedését elősegítő együttműködés
- Ingyen WIFI távolsági Volán járatokon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.