NHH: nőtt a mobilszolgáltatók ügyfélszáma áprilisban
Áprilisban 15 ezerrel, 11,898 millióra nőtt a három magyarországi mobiltelefon-szolgáltató teljes ügyfélszáma, de 45 ezerrel, 10,816 millióra csökkent az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma - közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH).
Míg 2010 első négy hónapjában a teljes ügyfélszám 105 ezerrel emelkedett, addig a forgalmazásban résztvevő SIM-kártyák száma 2009 decembere óta 115 ezerrel csökkent.
Az NHH gyorsjelentése szerint egy évvel korábban, 2009. április végén a három szolgáltató teljes ügyfélszáma 11 millió 991 ezer volt, ami az év végére 11 millió 792 ezerre csökkent. 2009 áprilisában 100 főre 119,6 előfizetés, 2009 végén 117,7 jutott, 2010 áprilisában pedig a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 118,9 SIM-kártya jutott.
Az idén április végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a márciusi 43,09 százalékról 43,06 százalékra, a Pannoné 34,88 százalékról 34,87 százalékra csökkent, a Vodafoné pedig 22,03 százalékról 22,08 százalékra növekedett.
Az előző év azonos időszakában a mobilszolgáltatóknak 10 millió 699 ezer forgalmat generáló ügyfelük volt, 117 ezerrel kevesebb, mint 2010. április végén. Idén áprilisban a Vodafone piaci része a márciusi 22,71 százalékról 22,62 százalékra, a Pannoné 32,98 százalékról 32,96 százalékra csökkent, míg a T-Mobile 44,31 százalékról 44,42 százalékra növelte piaci részesedését.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt a mobilinternet-előfizetők száma, de mérséklődött a forgalom
- Júniusban a mobil-előfizetések száma csökkent, az aktív ügyfeleké pedig nőtt
- NHH: július 1-től kötelező az adatroaming limit alkalmazása
- Telenor néven alakítaná át radikálisan a mobilpiacot a Pannon
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Bővült a magyar mobilpiac januárban
- Kivizsgálja az NHH a T-Mobile pénteki üzemzavarát
- Kerüljük el a sokkoló mobilinternet-számlákat!
- Tovább zsugorodik a mobilpiac
- A mobilszámok nem változnak, de jövőre a teljes számot kell tárcsázni
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Yettel: Új országos rekord született
2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven – kereskedelmi szolgáltatását, amit a rekordkísérletben résztvevők egy országon átívelő, a mobilhálózat által összekapcsolt közös zenéléssel ünnepeltek meg. A mobiltársaság törökbálinti székházában és az ország több pontjáról 5G-hálózaton kapcsolódtak a helyszínek, és így a résztvevők egy új, hivatalosan is regisztrált országos rekordot állítottak fel.
A HONOR Magic6 Pro elérte a DXOMARK legmagasabb pontszámát
A HONOR Magic6 Pro lett a világ legjobb fényképezős okostelefonja, ugyanis a DXOMARK kamerarangsorának az élén végzett. A figyelemre méltó, 158-as DXOMARK pontszámot elérve a HONOR Magic6 Pro bizonyítottan az okostelefonos fényképezés új mérföldköve. Ez az elismerés rávilágít arra, hogy a HONOR továbbra is elkötelezett az okostelefonok fejlesztése iránt: egyszerre feszegeti a technológia határait és kínálja a legjobb élményt a felhasználóknak.
A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál
Bár sokan azt gondolhatják, hogy a felújított készülék piacterén főleg a legolcsóbb készülékeket keresik a magyar vásárlók, a Rejoy.hu-nál gazdára találó készülékek kétharmada közép vagy felső árkategóriájú, és csak egyharmada alsó kategóriás. Míg összességében a kilencvenes években született vásárlók rendelik a legnagyobb tudású, így legmagasabb árú mobilokat a Rejoytól, a baby boomer és X generációs vásárlók a belépő szintű készülékekből választják maguknak a legjobbakat.
A HONOR még izgalmasabbá teszi a tavaszt
Végre megérkezett a tavasz, ami meleget, szép időt és persze több lehetőséget jelent! Ezek kihasználásához pedig a HONOR most pár hasznos alkalmazást ajánl, amik segítenek a maximumot kihozni most, hogy végre ki lehet mozdulni otthonról – de akkor is, ha maradnánk.