HR szoftver felhőből
Sikeresen vizsgázott a NEXON új hoszting szolgáltatása
Felhő alapú hoszting szolgáltatásként is elérhetők a NEXON HR megoldásai. Az 50 milliós beruházással létrehozott szolgáltatás már bizonyította stabilitását; 2010 januárjában 20.000 munkavállaló nyilatkozott a NEXON felhőben cafeteriakerete felhasználásáról.
Licencvásárlás helyett havidíj, szerver helyett vékonykliens, sérülékeny belső rendszer helyett biztonságos kapcsolat egy professzionális szolgáltató rendszeréhez – ezeket az előnyöket kínálja a felhő alapú szolgáltatás. A hoszting egyre több területen terjed, hiszen a vállalatok így elkerülhetik a magas beruházási költségeket, mivel az adatok a szolgáltató szerverein tárolódnak.
„A NEXON 1994 óta nyújt outsourcing szolgáltatást, így jelentős üzleti és technológiai tapasztalattal rendelkezünk a kihelyezett HR szolgáltatások gördülékeny és problémamentes lebonyolítása terén. Tavaly újabb mérföldkőhöz érkeztünk, 50 millió forintos beruházással létrehoztunk egy korszerű virtualizált szerverkörnyezetet, melyben a NEXON teljes humáninformatikai portfóliója felhő alapú hoszting szolgáltatásként érhető el” – mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója. A NEXON felhő alapú szolgáltatása már bizonyított, hiszen januárban 20 000 magyar munkavállaló nyilatkozott segítségével a cafeteriakerete felhasználásáról.
Biztonság a felhőben
A NEXON az outsourcing üzletág tapasztalatait felhasználva a felhő alapú szolgáltatásnál is szigorú informatikai és humánpolitikai szabályok betartásával gondoskodik az adatok védelméről. „Speciális előírásaink az ISO 27001-es tanúsítványnak is megfelelnek. Többféle fizikai és logikai eljárást alkalmazunk, a vírusvédelem mellett például titkosítással garantáljuk az adatok sértetlenségét. Az adatátviteli és mentési eljárás biztonságára is kiemelt figyelmet fordítunk” – mondta Kudich Zsolt, a NEXON informatikai igazgatója.
Mivel a NEXON teljes portfóliója elérhető felhő alapú szolgáltatásként, a vállalat nem csak a cafeteria adminisztrációjára, hanem a HR minden területére kínál megoldást. A nexONHRM integrált rendszer ugyanakkor több modulból áll, így akár részletekben is igénybe vehető és testre szabható. „Amennyiben egy vállalat mindenképpen házon belül szeretné tartani az adatokat, vagy speciális igényei vannak, továbbra is szoftvereinek megvásárlását ajánljuk. Ha pedig a cég az alaptevékenységére akar koncentrálni, és nem kíván nagyobb erőforrást fordítani a HR területére, a NEXON outsourcing szolgáltatása jelentheti az optimális megoldást” – tette hozzá Ocskay Szilárd.
A különböző konstrukciók összehasonlítása:
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- A világ legnagyobb álláskeresőjének alkalmazása a világ legnagyobb közösségi oldalán
- Boldog munkavállalók és az üzleti siker
- Dinamizálódik a humánügyviteli szoftverek terén három-milliárdosra nőtt Nexon
- Kiszervezzük vagy házon belül tartsuk a HR feladatokat?
- Humánügyvitel: Eltérő igények, azonos elvárások
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.
A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Új területen erősít az OTP Mobil
Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.