A Microsoft bemutatta a Dynamics ERP-hez készült szoftver-interfész megoldását
A Microsoft bemutatta új szoftver-interfész megoldását, amely felgyorsítja a Microsoft Dynamics ERP rendszerek és nagyvállalati SAP üzleti megoldásokra épülő, kétszintű vállalatirányítási rendszerek bevezetését.
Az új szoftver-interfésszel a nemzetközi és regionális vállalatoknak lehetőségük nyílik a cégközpontban működő SAP rendszerekhez flexibilis és gyorsan adaptálható Microsoft Dynamics vállalatirányítási megoldást standrad módon illeszteni, mely hatékony megoldást jelent leányvállalataiknál, divízióiknál és fiókirodáiknál. A megoldás lehetővé teszi a központi és leányvállalati üzleti folyamatok összehangolását és mindkét szinten jelentkező elvárások egyidejű teljesítését.
A kétszintű Microsoft Dynamics ERP konnektor lehetővé teszi az üzleti folyamatok egységes integrálását:
- Pénzügyi konszolidáció: automatizálható azon leányvállalatok részletes pénzügyi információinak továbbítása a központi SAP-rendszer felé, amelyek Microsoft Dynamics üzleti megoldást használnak. A rendszer könnyebben kimutathatóvá teszi az egész szervezet pénzügyi teljesítményét.
- Több vállalat ellátási folyamatainak integrálása: a helyi és regionális disztribúció vállalatközi beszerzési és ellátási láncának integrálása lehetővé teszi az automatikus rendelésfeldolgozást.
- Termelésautomatizálás: a termelési és tervezési folyamatok összehangolása pontosabbá és rugalmasabbá teszi a gyártástervezést.
Ez az összehangolás egyszerűen testre szabható a Microsoft BizTalk Server segítségével, amely részletes technikai dokumentációt és adatmegfeleltetési sablont biztosít az elektronikus adatátvitelhez.
„Azoknak a szervezeteknek, amelyek gyártási folyamataikat és technológiájukat ésszerűsíteni kívánják, érdemes megfontolniuk a kétszintű ERP-stratégia használatát” – jelentette ki Crispin Read, a Microsoft Dynamics ERP megoldásokért felelős ügyvezető igazgatója. „A piaci környezet változásával a Microsoft egyszerű és innovatív szemléletet nyújt ügyfeleinek. Gazdaságos alternatívát kínál, hogy ne kényszerüljenek működésük minden szintjén ugyanazt a vállalatirányítási megoldást használni és viselni az ezzel járó kötöttségeket.”
Ray Wang, az Altimeter csoport elemzője nemrég szakmai felmérést végzett IT-vezetők körében „Software Insider’s Point of View” címmel. Az eredmények szerint a válaszadók 32 százaléka már gondolkodik rajta, hogy az egységes alkalmazás-bevezetés helyett a kétszintű ERP-stratégiát alkalmazza. A kétszintű ERP-koncepció mellett szólhat a célorientált vagy iparág-specifikus megoldás igénye, valamint az, hogy a jelenlegi rendszerek túl drágák ahhoz, hogy az összes leányvállalatnál is bevezessék és frissítsék őket. A vállalatok a rendszer rugalmassága, valamint a más Microsoft termékekkel végzett integrációval elérhető alacsony teljes élettartamra vetített költség miatt választják szívesen a Microsoft Dynamics ERP megoldást.
A Microsoft ügyfelei és partnerei 2010 harmadik negyedévétől tölthetik le az SAP Business Suite szoftvercsomaghoz készült Microsoft Dynamics ERP szoftver-interfészt.
Bővebb információ a Microsoft Dynamics kétszintű ERP-stratégiájáról itt található.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft újabb kiskereskedést nyit Kaliforniában
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Mobil eszközökön is követhetők a vállalati pénzügyi mozgások a UNIT4 ingyenes alkalmazásával
- A Kinect varázstükre
- Microsoft: „Amit reggel raktak, leomlott estére…”
- ARM processzorokkal előre törhet a Microsoft
- E-learning UNIT4 Agresso ERP-hez és Coda Financials-hez
- Ballmer: 2010 semmihez sem hasonlítható jó év volt
- Új termékverzió kezelési stratégia az Agresso ERP termékekhez
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.