Erősíti digitális tévés szolgáltatását a UPC
Az RTL Klub és az HBO mellett mostantól már a tv2 legnépszerűbb műsorai is elérhetőek a upc videotárában, az élő adástól teljesen függetlenül, egy listából a távirányítóval kiválasztva. Ezentúl már nemcsak utólag tekinthetők meg rögzített műsorok, hanem exkluzív módon, akár már a hivatalos bemutató előtt is látható a Jóban Rosszban soron következő epizódja. A lehetőségre mától az érintett csatornákon rövid időre felvillanó piros gomb jelzés is felhívja a figyelmet. A távirányítón található piros gomb megnyomásával a menürendszert kikerülve, egyetlen lépésben eljuthatnak a nézők az adott tévécsatorna műsoridőtől független, videotárból elérhető adásainak a megtekintéséhez.
Júniustól a UPC digital bronze elnevezésű digitális kábeltelevíziós alapcsomagjába bekerült a TV6 és a Sport M, valamint a nagyobb választékű digital silver csomagból átkerült ide és így még több előfizető számára elérhetővé vált a TV Deko, a TV Paprika, az MGM és a Minimax adása is. Ezzel változatlan előfizetési díj mellett az eddigi 38-ról immár 44 csatornára bővült a legkisebb digitális kábeltévés csomagban elérhető adások száma. Ugyancsak tovább bővült a nagy felbontású HD-adások száma is: az ATV HD műsorával együtt immár 5 nagyfelbontású alapcsatorna valamint két prémium filmcsatorna (HBO, Filmbox) található a tűéles képet adó kínálatban.
Interaktív piros gomb
Az újszerű, interaktív digitális televíziós szolgáltatások széles körű elterjesztése érdekében a UPC fontosnak tartja, hogy ezeket a funkciókat mindenki számára a legegyszerűbb módon elérhetővé tegye. Ezért mától a csatornaváltáskor a képernyő jobb felső sarkában rövid időre felvillanó piros pötty jelzi, ha az adott tévécsatorna népszerű műsorai videotárban is elérhetőek, és ez esetben a távirányító piros gombjának megnyomásával egyenesen a csatorna videotárába juthatnak a nézők. A tervek szerint a későbbiekben – a világszerte elterjedő gyakorlatnak megfelelően – ez a piros gomb biztosíthat majd elérhetőséget az adott pillanatban elérhető különböző interaktív lehetőségekhez is, mint például az egyes műsorokhoz kapcsolódó bővebb, kiegészítő információkhoz és tartalmakhoz vagy éppen televíziós szavazásokhoz.
Megújult elektronikus műsorújság
A szolgáltatáshoz járó elektronikus műsorújság (EPG) is alapos megújuláson ment keresztül. A tévé képernyőjén megjeleníthető műsorinformációs rendszer gyorsabb és könnyebben kezelhető lett, miközben az eddiginél több információt képes jobban áttekinthetően megjeleníteni. A műsorlista immár egy gombnyomásra elérhető és félig áttetszően jelenik meg, hogy az éppen nézett műsor is látható maradjon a böngészése közben.
Kapcsolódó cikkek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Tavaly december végén 1,658 millió digitálistelevízió-előfizetés volt hazánkban
- A UPC előfizetői bármikor megnézhetik az m1 régi és új műsorait
- Feljövőben a digitális videótárak
- 70 millió forintos támogatás közösségi rádiók és televíziók számára
- Tavaly novemberben tovább nőtt a digitálistelevízió-előfizetések száma hazánkban
- Sportklub a T-Home-nál
- Újabb integrált ajánlatok a T-Home és a T-Mobile kínálatában
- Terjed a digitális földfelszíni tévézés
- Terjed a DVB-T használata
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.