Mostantól hoz profitot a PS3

Genda Csongor Zoltán, 2010. június 30. 19:52

Véget ért az évekig tartó veszteségtermelés a Sony konzolrészlegénél, ugyanis a gyártási költségeket végre sikerült annyira leszorítani, hogy a PS3 értékesítése most már nem jár ráfizetéssel.

A Sony teljesen másfajta piacpolitikát folytat, mint az Apple, mely vállalat óriási haszonnal adja tovább termékeit, a konzolgyártó viszont tudván azt, hogy évekig ráfizetéssel fogja tudni eladni új modelljeit, ennek ellenére is belevág az új eszközök értékesítésébe. Az elektronikai óriás az első hónapokban 200 euróval olcsóbban adta a PlayStation 3-at, mint amennyibe annak előállítása került, s a kiesést a szoftvereladásokból próbálták pótolni. Shuhei Yoshida, Sony-elnök a napokban jelentette be, hogy végre olyan szintre csökkent a gyártási költség, hogy mostantól nem termel veszteséget az új generációs játékgép, hanem nagyjából az előállítási áron lehet azt eladni. Habár ezzel kapcsolatos hivatalos számadatok sosem láttak napvilágot, de az elemzői becslések szerint az értékesítés megkezdése óta hozzávetőlegesen 4 milliárd dollár vesztesége származott a cégnek a PS3-ból.
 

Kulcsszavak: +céginfo PlayStation Sony

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson

A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.

2024. április 20. 13:14

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba

Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.

2024. április 16. 19:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50