Az LCD tévék gyártására helyezi át a hangsúlyt a Panasonic
A Panasonic megszerezte a Hitachi-val fenntartott LCD-panel gyártó közös vállalkozás feletti ellenőrző többséget, ezzel a cég a nagyméretű LCD panelek gyártására helyezi át a hangsúly a plazma tévék gyártásáról.
A több lépcsőben végrehajtott részesedésnövelés eredményeként a Panasonic 92 százalékos tulajdonrészre tett szert. A Panasonic és a Hitachi nem közölte a tranzakció pénzügyi részleteit. Az utóbbi időkben a plazma tévék kereslete jelentős mértékben visszaesett az LCD tévék javára, amelyek mintegy 90 százalékát adják a teljes laptévé forgalomnak. a DisplaySearch piackutató vállalat adatai szerint a laptévék világpiacát az LCD tévékre összpontosító Samsung Electronics, az LG Electronics Inc. és a Sony Corp. Uralja együttesen, több mint 40 százalékos részesedéssel. A Panasonic a negyedik helyet foglalja el 7,7 százalékos piaci részesedéssel, a Sharp pedig 5,5 százalékos részesedéssel a hatodik helyen áll.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverfrissítés SONY LCD TV-khez
- Öt EISA trófeával gazdagabb a Panasonic
- Skype a Panasonic tévéken
- Újdonságok a Panasonic-napon
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
- Ma debütál az első 3D TV
- 27 inches 1080p BenQ LCD monitor tévé helyett
- Veszélyesek a gyerekekre a lapos TV-k
- Beépített Blu-ray felvevős tv-ket mutatott be a Mitsubishi
- Jön a tízezer forintos Panasonic TV
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.