Webes oktatási és információs rendszert vezetett be az Erste Befektetési Zrt.
Az Erste Befektetési Zrt. a T-Systems Virtualoso Meeting havidíjas szolgáltatásának igénybevételével, online együttműködési rendszert vezetett be az országos hálózatában dolgozó tanácsadóinak oktatására és a rendszeres napi információátadásra. A több mint 200 bankfiókban dolgozó 1300 munkatárs rendszeres képzésére fordított idő és költségek is jelentősen lecsökkentek, a vállalat oktatói az eddig utazással töltött időt a képzésekre fordítva megduplázták az adott időszak alatt elért kollégák számát.
Az Erste Befektetési Zrt. számára a tevékenységből adódóan elengedhetetlen, hogy kollégái naprakész információk birtokában szolgálják ki az ügyfeleket, így a gyors és rugalmas információátadás a cég napi munkamenetének szerves része. E jelentős erőforrásokat igénylő tevékenység hatékonyabbá tételére keresett a vállalat olyan megoldást, amely a jó minőségű, kedvező helyi tarifával hívható hangkapcsolat mellett a különböző oktatási anyagok valós idejű megosztását is lehetővé teszi. Ezekre az igényekre találtak választ a T-Systems Virtualoso Meeting megoldásában.
A Virtualoso Meeting a Cisco WebEx Meeting Center megoldásán alapul, és az online együttműködés különböző formáit – a hangkapcsolat mellett például dokumentumok megosztását, a dokumentumokban való közös munkát, a résztvevők jelenlétének a követését, chatelést és számos egyéb funkciót – teszi elérhetővé, biztonságos formában.
A szolgáltatásként igénybe vehető rendszer nem igényel kezdeti beruházást, a használata után a vállalat egy telefonszámlához hasonló havidíjat fizet. Az Erste Befektetési Zrt. számára meggyőző volt, hogy a fix havidíjas szolgáltatás a képernyőmegosztáson túl, a Magyar Telekom által biztosított telefonkonferenciával is rendelkezik, valamint a virtuális megbeszélésekbe behívó fiókirodák maguk fizethetik a saját hívásdíjukat, így a költségek arányosan és átlátható módon oszlanak el a telephelyek között.
Az új webes együttműködési megoldás bevezetése mintegy 1 hónapot vett igénybe, amely magában foglalta a cég szigorú előírásainak megfelelő beállításokat is.
A Magyar Telekom rövid időn belül új funkcióval bővíti a szolgáltatást, amely révén például rögzíteni lehet az oktatásokat, így azok később megismételhetők újabb hallgatók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Egyetem és informatikai cég együttműködése Debrecenben
- Díjat nyert a KÜRT H2O programja
- Informatikai fejlesztések tatabányai iskolákban
- Tudományos pályázatot hirdetett a Google tinik számára
- Kecskemét minden oktatási intézményében van már digitális tábla
- Viharsarki iskola-számítógépek pályázatból
- VIDEOTORIUM néven oktatási-tudományos videomegosztó portál indult
- Diploma kell, a jegyek nem számítanak elhelyezkedéskor
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- Informatikai kutatóközpont létesült a Pannon Egyetemen
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.