Az Apple beismerte az iPhone 4 hibáját
Gyakorlatilag rögtön a piaci premier napján több felhasználó is panaszkodott arra, hogy ha az iPhone 4-et bizonyos módokon tartják a kezükben, a kapcsolat beszélgetés közben megszakad. Történik ez úgy, hogy a kijelzőn lévő ábra nem jelez vételi problémákat. Az Apple szerint a probléma nem magával a vétellel van, hanem azzal, hogy a készülék egy hiba folytán rosszul méri föl a mobilhálózati jel erősségét, és ezáltal túlbecsülve jelöli azt a képernyőn. Vagyis a cég szerint nem készülék antennájával van a hiba, hanem a kapcsolat megszakadásakor a felhasználók valószínűleg éppen olyan helyen tartózkodnak, ahol gyenge a hálózat, ugyanakkor az iPhone ezt tévesen méri föl és jelzi ki. A vétel kisebb-nagyobb gyengülése pedig a közlemény alapján minden mobiltelefonnál előfordul abban az esetben, ha a telefonáló más szögben tartja, illetve jobban kezébe szorítja a készüléket.
Az Apple-t még mentheti az a körülmény is, hogy valóban igen gyakoriak a panaszok az iPhone-t Amerikában forgalmazó AT&T mobilszolgáltató által biztosított hézagos lefedettség miatt, más készülékek esetében is. A gyártót egyébként már többen is beperelték az antenna-probléma miatt, kérdés, hogy valóban találnak-e majd bizonyítékot a műszaki hibára. Az Apple mindenesetre ígéretet tett arra, hogy a hibás hálózati jelszint-értékelő megoldást kijavítja, és ehhez nem lesz szükség visszahívásra, hanem szoftverfrissítéssel megoldható.
Kapcsolódó cikkek
- Nem lesz iPhone 5
- Október 4-én startol az iPhone 5
- A hackerek már a smartphone-ban vannak - Mobilkártevők inváziója 1. rész
- Apple blama: Sokan elaludtak Európában az iPhone miatt
- A Vodafone Magyarországon is forgalmazza az iPhone 4-et
- Engedett az Apple: javítási garancia az összes uniós országában
- Ősszel már a Vodafone és a Telenor is árusítja az iPhone 4-et
- Kirúgták az iPhone 4 vezető tervezőjét
- Késik a fehér iPhone 4
- Máris pereskednek az iPhone-4 miatt
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Yettel: Új országos rekord született
2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven – kereskedelmi szolgáltatását, amit a rekordkísérletben résztvevők egy országon átívelő, a mobilhálózat által összekapcsolt közös zenéléssel ünnepeltek meg. A mobiltársaság törökbálinti székházában és az ország több pontjáról 5G-hálózaton kapcsolódtak a helyszínek, és így a résztvevők egy új, hivatalosan is regisztrált országos rekordot állítottak fel.
A HONOR Magic6 Pro elérte a DXOMARK legmagasabb pontszámát
A HONOR Magic6 Pro lett a világ legjobb fényképezős okostelefonja, ugyanis a DXOMARK kamerarangsorának az élén végzett. A figyelemre méltó, 158-as DXOMARK pontszámot elérve a HONOR Magic6 Pro bizonyítottan az okostelefonos fényképezés új mérföldköve. Ez az elismerés rávilágít arra, hogy a HONOR továbbra is elkötelezett az okostelefonok fejlesztése iránt: egyszerre feszegeti a technológia határait és kínálja a legjobb élményt a felhasználóknak.
A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál
Bár sokan azt gondolhatják, hogy a felújított készülék piacterén főleg a legolcsóbb készülékeket keresik a magyar vásárlók, a Rejoy.hu-nál gazdára találó készülékek kétharmada közép vagy felső árkategóriájú, és csak egyharmada alsó kategóriás. Míg összességében a kilencvenes években született vásárlók rendelik a legnagyobb tudású, így legmagasabb árú mobilokat a Rejoytól, a baby boomer és X generációs vásárlók a belépő szintű készülékekből választják maguknak a legjobbakat.
A HONOR még izgalmasabbá teszi a tavaszt
Végre megérkezett a tavasz, ami meleget, szép időt és persze több lehetőséget jelent! Ezek kihasználásához pedig a HONOR most pár hasznos alkalmazást ajánl, amik segítenek a maximumot kihozni most, hogy végre ki lehet mozdulni otthonról – de akkor is, ha maradnánk.