Virágokkal a termelékenységért
A 11 ország kkv-dolgozóira kiterjedő felmérésből kiderült, hogy az irodai növények és virágok a válaszadók 55 százalékánál fokozzák az egyéni produktivitást, míg az iroda elhelyezkedése, valamint az üzletek és éttermek közelsége csak a munkatársak 38 ill. 34 százalékánál ér el ilyen hatást.
A HP „LaserJet Pays You Back" (A LaserJet megtérül) kampányának keretében végzett másik vizsgálat azokra – a gyakran észrevétlen – értékekre világít rá, amelyekkel a HP LaserJet nyomtatók az elmúlt 25 évben gazdagították a világ kis- és középvállalatait.
A felmérés szerint leginkább a vezetők azok, akiknél megtérülnek a hagyományosan munkakiesésnek tartott tevékenységek: a vezetők 74 százaléka hozzáadott értéket „nyer ki” például a reggeli kávészünetből, 66 százalékuk pedig a kollégákkal való közös ebédből – míg a nem vezető beosztásúaknál 64 ill. 40 százalék ez a két arány.
Az eredmények szoros összefüggést mutattak a kollégákkal folytatott kapcsolatépítés lehetősége és a munkahelyi hatékonyság között. Összességében véve a válaszadók úgy nyilatkoztak, hogy a kollégák társaságában elköltött ebéd háromszor olyan eredményes (60%) a munkavégzés hatékonysága szempontjából, mint az egyedüli étkezés (20%). Hasonló megállapításokra jutott a felmérés a munkaidő utáni közös programokkal kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkek
- Első HP 27 hüvelykes minden egyben munkaállomás
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- A rugalmas munkavégzés összefügg a termelékenységgel
- HP ENVY 14 Spectre Ultrabook törésálló üvegházban
- HP-bejelentések a CES előtt
- Az átlagbér háromszorosát is megkereshetjük a magyar elektronikai ágazatban
- Biztonsági intelligencia megoldások a szabályszegések megfékezésére
- Új irányzatok és nyomtatócsaládok a HP-tól
- Nem változtat stratégiáján a romokban lévő HP
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.