Három új alelnök a Xerox-nál
A Xerox három vezetőjét – Tom Maddisont, Hervé Tesslert és Kevin Warrent – nevezte ki alelnököknek július közepén a vállalat elnöki tanácsa.
Tom Maddison (46 éves) a vállalat humán erőforrásért felelős alelnöke idén februártól. A terület vezetőjeként a humán erőforrás tervezésével, toborzással, tehetséggondozással, vezetőképzéssel, juttatásokkal, a vállalati sokszínűség megteremtésével, a munkakörnyezet fejlesztésével és az iparági kapcsolatok bővítésével fog elsősorban foglalkozni. A szakember 1992-ben csatlakozott a Xerox csapatához. Az elmúlt években a pénzügy, az üzemeltetés, az üzleti szolgáltatások és a humán erőforrás menedzsment területein vállalt tisztségeket. Angliában az erőforrás menedzsment és a nagyvállalati marketing csoport igazgatójaként, majd a fejlődő piacok (DMO, Developing Market Operations) humán erőforrás menedzsmentért felelős alelnökeként is tevékenykedett.
Július elsejétől lépett előre a Xerox vállalati ranglétráján Hervé Tessler (47 éves). A jövőben a fejlődő piacok régiójának (DMO) elnökeként a növekedési potenciállal rendelkező országokat irányítja, így többek között Latin-Amerikát, a Közel-Keletet, Közép- és Kelet-Európát, az eurázsiai országokat, Indiát és Oroszországot.
Tessler 1987-ben lépett be a Xeroxhoz, azóta számos kereskedelmi és menedzsment pozícióban dolgozott, beleértve a francia leányvállalat termelő berendezésekkel, és a nyomdaipari részlegének alelnöki tisztjét is. Később a Xerox Kelet-Európát, Izraelt és Törökországot magába foglaló régiójának vezérigazgatói pozícióját töltötte be. A közelmúltban a vállalat fejlődő nyugati piacainak operatív működéséért felelős vezetőjévé nevezték ki, így Latin-Amerika, és a Karib-térség tevékenységét irányítja.
Kevin Warren (47 éves) a Xerox egyesült államokbeli üzleti megoldások részlegének elnökeként július elsejétől a dokumentumkezelési rendszerekért és szolgáltatásokért felelős direkt értékesítői szervezetet vezeti a tengerentúlon. A szakember 1984-ben értékesítési gyakornokként csatlakozott a Xeroxhoz Washington városában, majd különböző értékesítési posztokon folytatta karrierjét. Szakmai tudását az Egyesült Államok keleti régiójának kereskedelmi vezetőjeként is kamatoztatta. A kanadai leányvállalat elnöki tanácsának tagja, elnöke és vezérigazgatója is volt. A nevéhez fűződik a Xerox három évvel ezelőtti sikeres akvizíciója, a Global Imaging Systems-nek vállalatba való integrációja is.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- A Goodyeartől érkezik az új Xerox-vezető
- Távozik a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
- Új államigazgatási vezetőt igazolt az SAP
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- A Meego után a Symbian főnöke is otthagyja a Nokiát
- Heal Edina a Google új magyarországi vezetője
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.