Három új alelnök a Xerox-nál

Kovács Attila, 2010. július 22. 21:58

A Xerox három vezetőjét – Tom Maddisont, Hervé Tesslert és Kevin Warrent – nevezte ki alelnököknek július közepén a vállalat elnöki tanácsa.

Tom Maddison (46 éves) a vállalat humán erőforrásért felelős alelnöke idén februártól. A terület vezetőjeként a humán erőforrás tervezésével, toborzással, tehetséggondozással, vezetőképzéssel, juttatásokkal, a vállalati sokszínűség megteremtésével, a munkakörnyezet fejlesztésével és az iparági kapcsolatok bővítésével fog elsősorban foglalkozni. A szakember 1992-ben csatlakozott a Xerox csapatához. Az elmúlt években a pénzügy, az üzemeltetés, az üzleti szolgáltatások és a humán erőforrás menedzsment területein vállalt tisztségeket. Angliában az erőforrás menedzsment és a nagyvállalati marketing csoport igazgatójaként, majd a fejlődő piacok (DMO, Developing Market Operations) humán erőforrás menedzsmentért felelős alelnökeként is tevékenykedett.

Július elsejétől lépett előre a Xerox vállalati ranglétráján Hervé Tessler (47 éves). A jövőben a fejlődő piacok régiójának (DMO) elnökeként a növekedési potenciállal rendelkező országokat irányítja, így többek között Latin-Amerikát, a Közel-Keletet, Közép- és Kelet-Európát, az eurázsiai országokat, Indiát és Oroszországot.
Tessler 1987-ben lépett be a Xeroxhoz, azóta számos kereskedelmi és menedzsment pozícióban dolgozott, beleértve a francia leányvállalat termelő berendezésekkel, és a   nyomdaipari részlegének alelnöki tisztjét is. Később a Xerox Kelet-Európát, Izraelt és Törökországot magába foglaló régiójának vezérigazgatói pozícióját töltötte be. A közelmúltban a vállalat fejlődő nyugati piacainak operatív működéséért felelős vezetőjévé nevezték ki, így Latin-Amerika, és a Karib-térség tevékenységét irányítja.

Kevin Warren
(47 éves) a Xerox egyesült államokbeli üzleti megoldások részlegének elnökeként július elsejétől a dokumentumkezelési rendszerekért és szolgáltatásokért felelős direkt értékesítői szervezetet vezeti a tengerentúlon. A szakember 1984-ben értékesítési gyakornokként csatlakozott a Xeroxhoz Washington városában, majd különböző értékesítési posztokon folytatta karrierjét. Szakmai tudását az Egyesült Államok keleti régiójának kereskedelmi vezetőjeként is kamatoztatta. A kanadai leányvállalat elnöki tanácsának tagja, elnöke és vezérigazgatója is volt. A nevéhez fűződik a Xerox három évvel ezelőtti sikeres akvizíciója, a Global Imaging Systems-nek vállalatba való integrációja is.
 

Kulcsszavak: CIO +céginfo Xerox

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással

A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.

2024. március 26. 19:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05