Nyereségbe fordult a Sony az első negyedévben
A Sony visszatért a nyereséges zónába az idei második negyedévben és egyúttal megemelte éves eredmény előrejelzését is PlayStation 3 játékkonzolja, személyi számítógépei és tévékészülékei iránt jelentkező élénk keresletnek köszönhetően.
A szórakoztatóelektronikai cikkeket gyártó konszern 25,7 milliárd jen (294 millió dollár, 225,4 millió euró) nyereséget ért el az első pénzügyi negyedévben, szemben a 37,1 milliárd jenes veszteséggel egy évvel korábban.
Az üzleti eredmény 67 milliárd jen lett az egy évvel korábbi 25,7 milliárd jen veszteség után.
Az értékesítési árbevétel 3,8 százalékkal 1,66 ezer milliárd jenre emelkedett. A Sony termékei iránt a feltörekvő térségekben nőtt meg a kereslet, ellentételezve a csökkenő belföldi és amerikai keresletet.
A Sony forgalma elég jónak bizonyult ahhoz, hogy ellentételezze a jen viszonylag erős árfolyamának hatását. A Sony pénzügyi évének első negyedében a dollár 91 jenes, az euró 115,5 jenes átlagárfolyamot ért el. A Sony a pénzügyi év 2011 márciusági tartó hátra lévő kilenc hónapjára 90 jenes dollár árfolyammal és 110 jenes euró árfolyammal számol.
A folyó pénzügyi évre a Sony 60 milliárd jen nyereséget jelez előre az eddigi 50 milliárd jen helyett 7,6 ezer milliárd jenes forgalom mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- Az analóg média alkonya - A Sony bezár egy CD gyárat
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
- Szoftverfrissítés SONY LCD TV-khez
- Videókon a PSP mobil
- Képességjavító frissítés Sony A900/A850 DSLR-ekhez
- Négymillió Move távvezérlő-rendszer kelt el a PS3-hoz
- Full HD-sek lesznek a biztonsági kamerák is
- Visszatér a japán e-olvasó piacra a Sony
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.