LG-Red Bull Racing összefogás Formula 1-ben
Az új, több szezonra szóló megállapodás tovább bővíti az LG sikeres kapcsolatát a versenysorozattal. A Formula 1 Nemzetközi Partnere és A Formula 1 Technológiai Partnere címek tulajdonosaként az LG márka jelenléte ugrásszerűen megnőtt ebben a sportágban, melyet világszerte rendszeresen a legtöbben kísérnek figyelemmel a képernyők előtt. Az LG legújabb termékeivel támogatja a Red Bull Racing istállót, mind a versenypályán, mind a csapat központjában.
A szezonban eddig öt győzelmet szerző és a világbajnoki címre esélyes Red Bull Racing, illetve pilótái, Sebastian Vettel és Mark Webber páratlan sikert értek el 2009-ben, hiszen mind az egyéni, köszönhetően Vettel-nek, mind a konstruktőri világbajnokságban a dobogó második fokára állhattak fel. A 2010-es idényben a csapat Webber révén jelenleg harmadik helyen áll az egyéni és második helyen a konstruktőri világbajnoki versenyben.
Kapcsolódó cikkek
- LG Optimus Vu: kijelzőből ötös
- Edward Norton és Daria Werbowy a PRADA phone by LG 3.0 arcai
- Sokoldalú LED-es megoldású kijelzők az LG-től
- Egymillió eladott LG Optimus LTE
- LG E400 – Android 145 dollárért
- LG Optimus Pad LTE — az LG első hipergyors nettel bíró táblagépe
- LG X3: Tegra 3 és HD kijelző
- Az LG új, 3D-s IPS monitorcsaládja a CES-en
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők
- 140 centiméter képátlójú LG OLED tévé a CES-en
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.