Kirúgták az iPhone 4 vezető tervezőjét
Újabb hullámot vert az antennagate, távozik a telefon kifejlesztését irányító szakember. Mindez aligha lehet gyógyír azok sebeire, akik igen borsos áron beszerezték a készüléket, mely azután a legváratlanabb helyzetekben dobja a vonalat. Az egyébként igen innovatív Apple sajnos ebben az esetben is bebizonyította, hogy amíg nincs gond a termékükkel, addig jól mennek a dolgok, de a vásárlók iránti elkötelezettség valahogy elpárolog, ha gondok merülnek fel. Az első ilyen sokakat érintő eset szintén hordozható eszköz kapcsán merült fel, amikor az iPod nano kijelzőjéről kiderült, hogy irreálisan hamar karcolódik. Akkor a cég sokáig megpróbálta agyonhallgatni, majd tagadta az ügyet, és bár a végén elismerte a hibát és cserét ajánlott, valahogy rosszul vette ki magát a dolog. Az iPhone 4 hálózati problémái esetében gyorsabban léptek, ám itt az a kijelentés borzolta a kedélyeket, miszerint „nem jól tartják” a felhasználók a telefont. Egy ilyen megjegyzés már 10 évvel ezelőtt is kiverte volna a biztosítékot sokaknál, mára pedig teljesen elfogadhatatlan, így maga Steve Jobs volt kénytelen magyarázkodni az ügyben. Mindezért egy tervezési hiba a felelős, melyet félig elismert az Apple, félig még mindig elmos, és végül ingyen tokot ajánlott vásárlóinak. A hajszolt fejlesztési ütemezés során becsúszott hibáért azonban valakinek felelnie kell, és logikus módon ez a felelős vezető, Mark Papermaster. A tervezőt az 2008-ben csábította át viharos körülmények között az Apple, korábban az IBM chiptervező részlegének irányítója volt. Majd új munkahelyén az iPodokat és iPhone-okat tervező csapat főnöke, valamint a cég egyik alelnöke lett. A távozást egyik fél sem kommentálta.
Kapcsolódó cikkek
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Kulisszatitkok: 2012-ben minden Apple-termék megújul
- Október 28-tól kapható az iPhone 4S a T-Mobile-nál
- Négymilliónál több iPhone 4S készüléket vásároltak az első hétvégén
- Megjelent a Tesco új alkalmazása okostelefonokra
- Több, mint egymillió előrendelt iPhone 4S az első 24 órában
- Apple iCloud: automatikus és könnyed megosztás
- „A világ elveszített egy látnokot” - Jobs-t gyászolják a számítástechnika óriásai
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.