Új szoftverüzletág az APC by Schneider Electricnél

forrás Prim Online, 2010. augusztus 25. 13:49

Új, adatközponti szoftverüzletágat hozott létre az APC by Schneider Electric. Az új, Data Center Software üzletág lesz felelős az adatközpontok fizikai infrastruktúrájával kapcsolatos szoftver- és menedzsment rendszerekért, valamint a szoftverfejlesztés, a kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységek, illetve a marketing- és partnerprogramok felügyeletéért.

A Data Center Software üzletág támogatni fogja a Schneider Electric energiamenedzsment kezdeményezéseit. Az üzletág csapata az Ecostruxure egyik kritikus elemeként az APC InfraStruxure menedzsment szoftver portfólióját fogja kiemelten kezelni. Az InfraStruxure megoldás segítségével az adatközponti szoftverüzletág leegyszerűsíti és segíti az energia- és üzemeltetés-hatékonysági célkitűzések megvalósítását az adatközponti környezet minden területén.

A szoftver portfólió elemei az InfraStruxure Operations – a mindennapi üzemeltetés és készletnyilvántartás; az InfraStruxure Central – az adatgyűjtés és eszközfelügyelet; az InfraStruxure Capacity és InfrStruxure Change – a tervezés és optimalizálás feladataira szolgálnak. Az InfraStruxure Energy Efficiency pedig az energia felhasználás elemzésére és modellezésére nyújt lehetőséget egészen a rack-es szerverek szintjéig.

Az új üzletágat Soeren B. Jensen az APC adatközponti szoftverekért felelős alelnöke vezeti, közvetlenül Laurent Vernerey, az APC elnök vezérigazgatójának és egy dedikált ellenőrző testületnek az felügyelete alatt.

Kulcsszavak: adatközpont APC

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással

A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.

2024. március 26. 19:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05