Teljesen ingyenes a Need for Speed: World
Az EA pár héttel ezelőtt tette elérhetővé új autós játékát, a Worldot, a felhasználók azonban csak a 10. szintig juthattak el fizetés nélkül, ha tovább akartak lépni, és végig akarták játszani mind az 50 szintet, akkor meg kellett vásárolniuk a VIP-csomagot 20 euróért. Most azonban úgy döntött a fejlesztő cég, hogy ingyenessé teszi a game-et mindenki számára, s a tegnapi naptól kezdődően nem csak az eddig lezárt pályákhoz, hanem egyéb funkciókhoz is hozzáférnek a sebesség szerelmesei. Az Electronic Arts mostani döntését azonban nem mindenki fogadta örömmel, hiszen mostanáig sokan befizették már a 20 eurós továbblépési díjat, s habár ezen felhasználókat kuponokkal akarja kárpótolni az üzemeltető, ők a pénzüket szeretnék visszakapni.
A Need for Speed rajongók innen tölthetik le a World-klienst.
Kapcsolódó cikkek
- FIFA 12: kezdőrúgás kizárólag az Xperia PLAY okostelefonon
- FIFA 12 Androidon
- A szudokut is megoldja a Google
- Mégsem lehetünk tálibok a Medal of Honorban
- EA Sports 4v4 focikupa a Pólus Centernél
- EA: Nincs szükség új generációs konzolokra
- Légy te Harry Potter! - mobilon
- Vadonatúj sofőrprofilok a Need for speed-ben
- A The Sims 3 megjelenése páratlan siker
- Need for Speed SHIFT: 18 valósághű pálya, 65 versenygép
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.