Gyorsabban reagál a piaci változásokra a Magyar Telekom

MTI Sajtóadatbank, 2010. szeptember 23. 08:50

Mivel a távközlési iparág nagyon gyorsan fejlődik, új technológiák születnek, s ennek megfelelően alakulnak a piaci trendek, a Magyar Telekomnak is gyorsabban kell reagálnia a változásokra - indokolta Christopher Mattheisen, a társaság elnök-vezérigazgatója a vállalat felső vezetésében történt változásokat.

Az elnök-vezérigazgató szerdán Budapesten sajtótájékoztatón bemutatta a szeptemberben kinevezett Keszég Attila új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettest, valamint a nyáron pozíciójába lépett Király István új marketing vezérigazgató-helyettest.

Kifejtette: nehéz időszakot él az ország és a vállalat, s ezért nagyon fontos, hogy a kulcsfontosságú területek jó szakemberek kezében legyenek.

Elmondta: büszkék arra, hogy a három képernyős stratégiájuknak megfelelően a televíziós piacon nagyon erős második helyet értek el 28 százalékos részesedéssel. Itt másfél évvel ezelőtt még jóval gyengébben állt a Magyar Telekom, ám 12-18 hónap múlva piacvezető akar lenni.

Christopher Mattheisen hangsúlyozta: céljuk az, hogy amikor elkezdődik a gazdasági kilábalás, a Magyar Telekom erős pozíciókból induljon. Hozzátette, hogy vannak már jelei a kilábalásnak, nő a bruttó haza termék és a kiskereskedelmi forgalom, de a munkanélküliség továbbra is magas.

Az eseményen Király István elmondta: a hagyományos vezetékes, televíziós és mobilszolgáltatások mellett a vállalat megjelent a gáz- és az áramszolgáltatás, illetve a biztosítás területén is. Az ügyfelek száma az új területeken is dinamikusan nő, energia-szolgáltatási szerződést már 15 ezren kötöttek velük, különböző biztosításokat pedig több mint 100 ezren.

Hozzátette: folytatják a három képernyős stratégia megvalósítását, s most azon dolgoznak, hogy a mobiltelefonon, a televízióban és az interneten megjelenő tartalmak átjárhatóak, s mindegyik eszközön megjeleníthetők legyenek.

A mobilkészülékekről elmondta, egyre nő az igény az okostelefonok iránt. Ezek elterjedtsége ma a magyar piacon 10-15 százalék, de dinamikusan nő az eladásuk: a napi értékesítésben már 20 százalék körüli.

Keszég Attila elmondta, a technológia helyett most már az ügyfeleket helyezik előtérbe, s őket akarják kiszolgálni magas színvonalú termékekkel és szolgáltatásokkal. Hozzátette, hogy új területeken is megjelennek, ezek között említette például az egészségügyet és a szállítmányozást.

Kulcsszavak: +céginfo Magyar Telekom

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05