A játékletöltések megelőzték a fizikai eladásokat Amerikában
A számok azt mutatják, hogy június végéig 11,2 millió teljes játékkópiát töltöttek le az amerikai felhasználók (legálisan) a világhálóról, míg a tényleges üzletek csupán 8,2 millió kópiát forgalmaztak. A legsikeresebb online videójáték-áruház a Valve-é, amely többek között a Half-Life és a Left 4 Dead programokat fejlesztette. A pénzforgalom terén egyelőre továbbra is a hagyományos boltok vezetnek 57 százalékkal, míg az internet a játékeladásokból befolyt pénz 43 százalékát adta a tengerentúlon. A jelenséget az magyarázza, hogy a fizikai forgalmazásban általában a drágább, slágernek számító játékokra koncentrálnak, míg a letöltő-oldalak népszerűségük növelése érdekében szívesen kínálnak olcsóbb, egyszerűbb játékokat is.
Mindezek ellenére a teljes amerikai játékprogram-piac forgalma több mint ötödével esett vissza alig egy év alatt. Ennek fő okai a közösségi oldalakon, illetve az interneten másutt is növekvő számban előforduló ingyenes játéklehetőségek, amelyek népszerűsége csak növekedni fog a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Gameloft játékok már Intel-alapú okostelefonokra és táblagépekre is
- Nagyköveteket keres a Nokia
- Repülőszimulátor-rajongók visszahozzák a Malév gépeit Budapestre
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- Dell Alienware X51 PC játékékosoknak
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Családi társasjáték iPad készüléken
- Anaglif 3D játék Sony PSP-n
- SAP: vecsési gyermekek robotlegókkal
- GameTeve: új videós játékmagazin az interneten
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.