A Facebook-film duplázott az amerikai toplista csúcsán
A jó kritikák és élénk érdeklődés által övezett internetes dráma péntektől vasárnapig újabb 15,5 millió dollárt (3,1 milliárd forintot) kasszírozott, így észak-amerikai összbevétele az elmúlt tíz napban meghaladta a 46 millió dollárt (9,2 milliárd forintot). A
Columbia Pictures szerint ezzel már be is hozta gyártási költségeit, és elindult a nyereségesség útján.
A toplista második és harmadik helyét két friss bemutató, az Ilyen az élet című romantikus vígjáték és a Secretariat című lóversenyfilm foglalta el. A Katherine Heigl és Josh Duhamel sztárszereposztással készült Ilyen az életre a nézők 14,5 millió dollárért váltottak jegyet. A hetvenes évekbeli legendás versenyló, Secretariat és lovasa, Penny Chenery sztorijára pedig 12,6 millió dollárt adott ki a közönség.
A Disney három dimenzióban készült baglyos animációja, Az őrzők legendája hétmillió dollárral lett negyedik a listán, a Wes Craven műhelyéből kikerült My Soul to Take című 3D-s horror pedig 6,9 millióval kezdte meg szereplését az amerikai mozikban.
Elemzők szerint a mozikat főleg a harmincas vagy idősebb korosztály töltötte meg, és a tavalyihoz képest továbbra is jóval - ezen a hét végén 15,3 százalékkal - alacsonyabb volt a bevétel.
Kapcsolódó cikkek
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot
- Ausztria - Az ORF-nek megtiltották a jelenlétet a Facebookon, a pártok törvénymódosítást sürgetnek
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (2. rész)
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (1. rész)
- Iskolai osztályok fotói versengenek a Facebookon
- Az internet az orosz mozi halála
- Új prémium hirdetési forma a Facebookon
- Virtuális véleményünkért a bíróságon felelhetünk
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: