Rekordbevételt ért el a Microsoft
Az amerikai szoftvergyártó bevétele 25 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, míg az adózott eredménye 51 százalékkal 5,4 milliárd dollárra, részvényenként 62 centre emelkedett. A Reuters elemzői körkérdése alapján kisebb, részvényenként 55 centes profitra, és szerényebb, 15,8 milliárdos bevételre lehetett számítani.
A Windows üzletágban a bevétel 66 százalékkal 4,8 milliárd dollárra emelkedett, az Office és más üzleti szoftverek eladása 14 százalékkal 5,1 milliárd dollárra bővült. Ugyanakkor a vállalat online tevékenységének üzemi vesztesége tovább emelkedett az elmúlt negyedévekhez képest, és 560 millió dollár volt. Ez meghaladta az 527 millió dollár bevételt, ami 8 százalékos növekedés éves szinten.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában erősít a Microsoft
- A Microsoft a legvonzóbb munkahely
- A Microsoft kisebb profitot termelt, mint az Apple
- A tripoli kormány fogva tartja a Microsoft országmenedzserét
- A Microsoft megveszi az Adobe-ot?
- A Microsoft szemet vetett a Symantecre?
- Orosz kém a Microsoftnál
- Az LLP Hungary a Microsoft elit partnerei között
- A Microsoft megvenné az AOL-t?
- Ballmer: a Google egy szörnyeteg
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.