Inkább a férfiak keresnek társat a neten
A gemius/Ipsos Audience online közönségmérési rendszer 2010. augusztusi adatai alapján elmondható, hogy a partnerüket interneten kutatók között erősen alulreprezentáltak a felsőfokú végzettségűek, aki viszont közülük társat keres, az nagyon intenzív használó (a 14%-nyi közönségarányhoz a mért idő és kattintások negyede köthető).
Tény, hogy a községben élők, a maximum 8 osztályt végzettek a népességbeli arányukhoz képest sokan vannak fent az ilyen oldalakon, de őket nem intenzív (bőven átlag alatti) használat jellemzi. A legintenzívebb használói csoport a magas iskolai végzettségű budapesti lakos, számosságukat tekintve viszont kevesen vannak.
Egy látogató egy hónap alatt átlag 1 órát tölt és 85 oldalletöltést végez társkereső oldalakon, de jelentős eltérések láthatók egyes célcsoportoknál. Amíg az általános iskolát végzettek havonta csak félórát, addig a diplomások közel 2 órát böngésznek, de az oldalletöltések száma terén is hasonló az eltérés: 38 oldalletöltés az alacsonyabb képzettségűek átlaga, míg a diplomásoké 134.
A fiatalok csak 40 percet, az idősek (55+) a kétszer ennyi időt töltenek párkereséssel, mely eltérés az oldalletöltések számában is megjelenik. A fiatalok átlagosan 70-szer, míg az 55 év felettiek 105-ször kattintanak társkereső oldalakon.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Gyakorlati tudással még értékesebb lenne a magyar diploma
- Elenyésző itthon a távmunka
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...