11. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny
A verseny egyik célja az idei évtől az is lenne, hogy a diákok számára a természettudományos, informatikai pályákat vonzóvá tegye, mivel viszonylag kevés diák választja ezeket az irányokat. Igyekeznek úgy készülni, hogy a verseny látható, "kézzel fogható" és ezáltal érdekes legyen mind a versenyzők, mind a kívülállók/nézők számára. A tavalyi évben többek között egy virtuális helikoptert kellett irányítani a csapatoknak, melyet kivetítőkön is nyomon lehetett követni, vagy különböző stratégiai játékok intelligenciáját megszervezni, melyeket szintén vizualizáltak. A verseny bár programozó verseny, mégsem csak a hardcore programozók versenye, hanem az informatikusoké, matematikusoké és mérnököké is egyben.
Verseny honlapja: ch24.org
Kapcsolódó cikkek
- Hamlet bájtokban – Ericsson C++ programozóverseny
- A BME csapatai taroltak az IBM 48 órás programozó bajnokságán
- Kétnapos programozóbajnokság kezdődött Debrecenben
- A 48 órás programozóverseny a regisztrációhoz vezető út megtalálásával kezdődik
- A felvidékiek taroltak a kárpát-medencei magyar informatikai versenyen
- Egyedi ötletekre fókuszál a WTW – 24 órás programozói verseny
- Indul a nevezés az IBM programozó bajnokságra
- Lengyel csapat nyerte a BME Nemzetközi 24 órás Programozóversenyt
- X. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny: szlovákoké az előválogató
- 10. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.