Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot

forrás Prim Online, 2011. január 21. 10:30

Az Adobe Systems felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő, magánszemélyek által birtokolt Demdex vállalatot.

A globális internetes hirdetések nagy és egyre növekvő piacot jelentenek, amely a becslések szerint 2013-ra eléri a 109 milliárd dolláros forgalmat, mivel az internetes hirdetés egyre inkább stratégiai részévé válik a marketingtevékenységeknek. Az internetes látogatóoptimalizálás kulcsfontosságú tényező az internetes hirdetési befektetések terén a hirdetők és a felületek értékesítői számára. Azzal, hogy az Omniture technológiát használó Adobe Online Marketing Suite a Demdex megoldásával bővült, egy olyan látogatóoptimalizálási megoldás vált elérhetővé, amely lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy folyamatosan releváns digitális tartalmat biztosítsanak ügyfeleiknek.

Az internetes hirdetési piac jelenleg alapvető változáson megy keresztül, mivel a hirdetők a tartalomvezérelt hirdetések helyett egyre inkább bizonyos látogatói köröket szeretnének megvásárolni maguknak. Ezzel lehetővé válik, hogy a hirdetők sokkal hatékonyabban költsék el a hirdetésekre szánt keretet és üzenetüket csak azon látogatók láthassák, akik megfelelnek a megadott feltételeknek. A felületek értékesítői egyre inkább olyan megoldásokat keresnek, amelyekkel a hirdetők követelményeinek megfelelő látogatókra vonatkozó adatokat szolgáltathatnak, így az elérhető felületeket prémiumárakon értékesíthetik. A látogatói rétegek vásárlásának és értékesítésének területén e váltás megköveteli a hirdetőktől és a felületek értékesítőitől, hogy a névtelen látogatói adatokat begyűjthessék, összeállíthassák és még egyszerűben megoszthassák. Ez rendkívül széttagolt és összetett hirdetésvásárlási és -értékesítési folyamatot eredményezett.

A látogatóoptimalizálás a névtelen látogatói adatok intelligens gyűjteményét, összeállítását és kezelését jelenti, és stratégiai jelentőséggel rendelkezik a felületek értékesítői és azon hirdetők számára, akik érdekeltek az internetes hirdetések hatékonyabb vásárlásának és értékesítésének elérésében. Az Adobe lehetővé teszi a hirdetések értékesítőinek, hogy adataik felhasználásával a névtelen látogatói rétegek olyan csoportjait hozzák létre, amelyek megfelelnek a hirdetők látogatókra vonatkozó követelményeinek. Az Adobe továbbá lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy befolyásolhassák, hogyan történik az értékes látogatói adatok összegyűjtése, megosztása és felhasználása a partnertechnológiák, -rendszerek és -folyamatok használata során.
 

Kulcsszavak: marketing +céginfo Adobe

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05