Mi kell a "lájkoláshoz"?
A Facebook kapcsolattartó és szociális szerepe mellett a cégek számára nem elhanyagolható a közösségi oldal hatalmas marketing ereje sem. Az olyan ismert márkák, mint például a Coca-Cola vagy a Starbucks Coffe Company a Facebook rajongói oldalát milliók által látogatott népszerű weboldallá tudta tenni. Vajon mivel érik el ezek a cégek, hogy a kedveljék őket?
A Sturbucks oldalának mintegy 18,5 millió rajongója van. Alexandra Wheeler, a digitális stratégiák igazgatója elmondta, fontosnak tartja, hogy az oldalon nap mint nap értékes tartalom jelenjen meg.
A Coca-Cola a 19,8 millió "Facebook-fan"-nal egy éves szociális média kampányt készített, amelneky keretében az oldalt a márkaképviselők folyamatosan frissítették.
Az Oreo egy interaktív játékot indított a Facebook oldalán, így a látogatóinak száma 8,5 millióról 15,2 millióra ugrott.
Elkötelezettség, érdeklődés és állandó kapcsolattartás – ez az, ami újra és újra visszahozza a rajongókat egy cég Facebook oldalára. A kisebb cégek is sokat tanulhatnak a nagyok példáiból.
Kapcsolódó cikkek
- Tőzsdére megy a LinkedIn
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- Játékfejlesztők a közösségi játékok jövőjéről
- A Facebook a mobilra fokuszál
- Saját márkájú telefonokat hoz forgalomba a Facebook
- Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
- Mennyire biztonságosak a közösségi oldalak?
- Elindult a felsőoktatás és kutatás legújabb generációjú hibrid hálózata
- A Google után a Facebook is kapitulált a német adatvédelmi törvények előtt
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.