Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
Az egységes kommunikációt, kontakt centereket és ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokat biztosító Avaya 2010 végén auditálta magyarországi viszonteladó partnereit, melynek eredményeként a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Partneri státuszt. A cím megszerzésében két tényező, a hazai Avaya-partnerek körében nyújtott kimagasló 2010-es értékesítési teljesítmény, illetve a vállalat Avaya-minősítéssel rendelkező szakembereinek száma játszotta a kulcsszerepet.
„Avaya Gold partnerségünknek köszönhetően ügyfeleink számára a Magyarországon elérhető legmagasabb színvonalú technikai kiszolgálást tudjuk biztosítani. Mérnökeink a teljes Avaya portfólió tekintetében rendelkeznek a magas szintű szakmai tudást bizonyító, független vizsgaközpontokban teljesíthető technikai vizsgákkal” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.
A Gold partneri státusz keretében az Avaya még szélesebb körű és közvetlenebb hozzáférést biztosít a műszaki-, kereskedelmi- és marketing erőforrásaihoz, így a NET’54 még hatékonyabban tudja kiszolgálni ügyfeleit. A vállalat 2010 óta rendelkezik az Avaya Joint Service Delivery minősítéssel, mely biztosítja, hogy a cég partnerei a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő, kiemelt szolgáltatási szintet és technikai támogatást kapják. A NET’54 az elmúlt években számos nagyvállalat - többek közt a K&H Bank, Linde Gáz, a Magyar Telekom, a UPC és a Vodafone - ügyfélközpontját építette fel, és üzemelteti Avaya alapokon.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- Csökkentek a legnagyobb csehországi mobilszolgáltató bevételei tavaly
- Magyar Telekom: kisebb bevétel, veszteség 2011-ben
- Ötvenforintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Javult a GTS távközlési szolgáltató eredménye tavaly
- Megugrott tavaly a legnagyobb cseh internetes üzlet forgalma
- Vizsgálat indult az Apple kínai beszállítóinál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.