Virtuális ipari kiállítás február 9-11. között
Fenyves Júlia, a kiállítás igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a virtuális expo a hagyományos kiállításoknál lényegesen olcsóbb, egyszerűbb, kényelmesebb és időtakarékos is, élő kapcsolatfelvételt, információszerzési lehetőséget jelent a kiállítók és az érdeklődők
számára.
Hangsúlyozta, hogy az ingyenes látogatáshoz elegendő a szokásos számítástechnikai felszereltséggel, átlagos ismeretekkel rendelkezni. A három nap alatt a látogató a kiállítói pultokon írásban illetve headsettel, webkamerával élőszóban kérdezhet, dokumentumokat cserélhet, vagy bemehet a zárt tárgyalóba is. Nézelődés közben lapozható katalógusokat, ismertetőket tölthet le, megnézheti, letöltheti a virtuális prospektustartók tartalmát, névjegyet adhat és kaphat.
A szervezők tájékoztatása szerint a virtuális kiállításon több mint 20-an mutatkoznak be az ipari logisztika, raktártechnika, anyagmozgatás, méréstechnika, anyagvizsgálat, minőségbiztosítás, környezetvédelem, munkavédelem, tűzvédelem, biztonságtechnika és az ipari informatika területéről.
A virtuális kiállításon nemcsak az interaktív standoknál jelen lévő személyzettel lehet kapcsolatot teremteni, hanem nézelődni lehet a tematikus termékkatalógusokban, valamint láthatók lesznek a szakmai újdonságokat bemutató élő prezentációk, illetve tájékozódni
lehet a fényújságokból is.
A kiállításra a belépés díjmentes, de a regisztráció mindenki számára ajánlott, hogy információt kaphasson egy éven keresztül az újdonságokról.
Az interaktív háromnapos kiállítást követően egy évig még működik majd a honlap, amelyen a kiállítók frissítik az információkat - tájékoztatta a szervező cég az MTI-t.
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- 700 új egyedi találmány a nürnbergi innovációs szakvásáron
- A rádióháborútól a kiberhadviselésig a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
- Készül Európa legjelentősebb informatikatörténeti gyűjteménye
- Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
- Ingyenes WiFi a Budavári Borfesztiválon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.