Válság alatt is növekedett az ACE Telecom
Az ACE Telecom 2010-ben 494 millió forint árbevételt ért el, ami 21,3 százalékkal haladja meg a megelőző év értékét. A cég tavaly az árbevétel több mint 24 százalékát, összesen 121 millió forintot költötte fejlesztésekre, és hasonló mértékű beruházások szerepelnek terveik között a 2011-es évben is.
Az ACE Telecom, a hazai internetszolgáltató piac egy meghatározó szereplője.
Strelisky Ádám, az ACE Telecom ügyvezető igazgatója elmondta: „A stratégiai hálózatfelvásárlások mellett 50 százalékkal, 90 km-ről 135 km-re bővítettük optikai gerinchálózatunkat, és kialakítottunk két egymástól független gyűrű topológiát, ezzel emelve a rendelkezésre állást. A hálózati hibák kiküszöbölését egy egyedi fejlesztésű hálózatmonitorozó rendszer segíti, amely valós időben figyeli a hálózati aktív eszközöket.”
A pozitív eredmények mögött a cégvezetés elsősorban a rugalmas és minőségi internetszolgáltatások iránti keresletnövekedést látja. A nehéz gazdasági helyzetben a cégek keresik a megbízható szolgáltatások megfizethető alternatíváját. Az ACE Telecom 2010-es árbevételének 80 százalékát a vállalati, míg 20 százalékát a lakossági internetszolgáltatásból származó bevételek alkották.
A növekedés emellet, a folyamatosan bővülő területi lefedettségnek és ezen keresztül a nagyobb ügyfélszám elérésnek köszönhető. Az ACE Telecom jelenleg Budapest és agglomerációjának 96 százalékát fedi le. A bővítés mögött többek között, a Wnet Internet Kft. Rétság és környéki hálózatának felvásárlása áll, de 2010 decemberében ACE Telecom tulajdonba került a HunNet Hungarian Networks főváros és környéki hálózata is. Utóbbi tranzakció eredményeként összesen 50 új bázisállomással bővült a cég hálózata. Ezzel az ACE Telecom, Budapest és környéke legnagyobb mikrohullámú hálózatával rendelkező internetszolgáltatójává fejlődött.
Az elképzelések szerint, idén 50 km új hálózat kerül kiépítésre, de a tervek között szerepel új rádiós technológiák bevezetése is.
Kapcsolódó cikkek
- Kiemelt helye van Magyarországnak a Samsung világában
- A tűzoltóság elállt a Synergonnal kötött szerződéstől
- Obama látogatása az Intelnél
- Pozsonyban lesz a Deutsche Telekom új szolgáltatási központja
- Lekörözte a nyugati versenytársakat a legnagyobb kínai számítógépgyártó
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- Növekvő EBIT és profit az IFS-nél
- A komáromi Nokia gyárban nem lesz létszámleépítés
- Leépítésekre készül a Nokia
- Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.