Szervezeti változások a Toshiba budapesti irodájánál
A Toshiba magyarországi képviseletének Retail Account Manager-i pozícióját 2011 februárjáról Nagy Gábor látja el. A szakember elsődleges feladatai közé tartozik az áruházláncokkal való kapcsolattartás, a retail értékesítés koordinálása és a termékmanagement. A Toshiba budapesti irodája a jövőben négy fővel folytatja működését.
Nagy Gábor 2003 óta dolgozik informatikai-kereskedelmi területen. Első munkahelyén rövid időn belül üzletvezetővé léptették elő. Ezt követően öt éven át tevékenykedett egy elektronikai eszközöket forgalmazó áruházlánc kereskedelmi vezetőjeként, majd kereskedelmi projektmenedzserként folytatta pályafutását jelenlegi kinevezéséig. A 28 éves szakember többek között rendszerinformatikusi végzettséggel rendelkezik, valamint több kereskedelmi tréningen is részt vett.
A szervezeti átalakítások keretein belül további változást jelent, hogy Leskó László Country Manager-i pozícióban folytatja munkáját, és a továbbiakban a Toshiba magyarországi notebook üzletágának teljes koordinálása lesz a feladata.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor műszaki vezérigazgató-helyettese a pakisztáni leányvállalatnál folytatja karrierjét
- Fókuszban az informatikai vezetők
- Új vezető a Siemens magyar kommunikációs csapatában
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- A Toshiba szolgáltatásokkal erősíti magyarországi pozícióit
- Új ügyvezető az LG magyarországi központú leányvállalatánál
- Toshiba napelempark épül Bulgáriában
- Az IBM Europe elnökét várják a XXI. Vezérigazgatói Találkozóra
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Multimédiás netbook: Toshiba NB550D
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.