Az interneten már látogatható az Égi Udvar

Farkas Miklós, 2011. március 1. 16:45

A Budapest Airport Zrt. színvonalas weboldalt indított www.budskycourt.hu címen és ezen keresztül az érdeklődők már most megismerhetik a hamarosan elkészülő impozáns, új terminálépületet, a SkyCourtot (Égi Udvart).

A SkyCourt ünnepélyes, hivatalos átadása március 18-ikán lesz, a megnyitót követő két napon – március 19-20-ikán – pedig a Budapest Airport megnyitja az épület kapuit minden érdeklődő számára. A weboldalon már most megtalálható a nyílt napok részletes programja, amely számtalan érdekességet tartogat a látogatók számára. Koncertek, táncelőadás és valódi sztárdömping várja mindazokat, akik a nyílt hétvégén felkeresik a SkyCourtot. Mindemellett természetesen érdemes lesz gyönyörködni az épületben és a hatalmas üvegfelületeknek köszönhető csodálatos kilátásban, amely közvetlenül a forgalmi előtérre, a repülőgépek „parkolójára” nyílik.
A weboldal bemutatja azt a több mint egy tucat üzletet is, amelyekben a SkyCourton át utazók híres hazai és nemzetközi márkás termékeket vásárolhatnak, köztük olyan neves magyar árukat, mint a Herendi porcelán, a Szamos marcipán, a tokaji aszú vagy a legendás magyar libamáj. E termékekből a nyílt hétvégére érkezők is kedvükre válogathatnak, hiszen az üzletek mindkét napon nyitva tartanak. Sőt, értékes nyeremények is várják mindazokat, akik az üzletekben vásárolnak.

Az élményterminálba látogatókat további meglepetések is várják. 14 értékes repülőjegyet nyerhetnek például azok, akik helyesen felelnek a repülőtérrel kapcsolatos kvíz kérdéseire. A kérdések természetesen csupa olyan érdekességre vonatkoznak, amelyekre a válasz az internetes oldalon is megtalálható.

Az új weboldal a nyereményjátékok részleteiről is pontos tájékoztatást nyújt, de megtalálhatók a website-on a repülőtér 2A és 2B termináljairól járatokat indító légitársaságok és a nyílt napokon szintén nyitva tartó éttermek és kávézók listái is.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09