Az interneten már látogatható az Égi Udvar
A SkyCourt ünnepélyes, hivatalos átadása március 18-ikán lesz, a megnyitót követő két napon – március 19-20-ikán – pedig a Budapest Airport megnyitja az épület kapuit minden érdeklődő számára. A weboldalon már most megtalálható a nyílt napok részletes programja, amely számtalan érdekességet tartogat a látogatók számára. Koncertek, táncelőadás és valódi sztárdömping várja mindazokat, akik a nyílt hétvégén felkeresik a SkyCourtot. Mindemellett természetesen érdemes lesz gyönyörködni az épületben és a hatalmas üvegfelületeknek köszönhető csodálatos kilátásban, amely közvetlenül a forgalmi előtérre, a repülőgépek „parkolójára” nyílik.
A weboldal bemutatja azt a több mint egy tucat üzletet is, amelyekben a SkyCourton át utazók híres hazai és nemzetközi márkás termékeket vásárolhatnak, köztük olyan neves magyar árukat, mint a Herendi porcelán, a Szamos marcipán, a tokaji aszú vagy a legendás magyar libamáj. E termékekből a nyílt hétvégére érkezők is kedvükre válogathatnak, hiszen az üzletek mindkét napon nyitva tartanak. Sőt, értékes nyeremények is várják mindazokat, akik az üzletekben vásárolnak.
Az élményterminálba látogatókat további meglepetések is várják. 14 értékes repülőjegyet nyerhetnek például azok, akik helyesen felelnek a repülőtérrel kapcsolatos kvíz kérdéseire. A kérdések természetesen csupa olyan érdekességre vonatkoznak, amelyekre a válasz az internetes oldalon is megtalálható.
Az új weboldal a nyereményjátékok részleteiről is pontos tájékoztatást nyújt, de megtalálhatók a website-on a repülőtér 2A és 2B termináljairól járatokat indító légitársaságok és a nyílt napokon szintén nyitva tartó éttermek és kávézók listái is.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Magyarországon is elindulhat a Google Street View szolgáltatás
- Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
- Egyre több színházjegyet vásárolnak az utolsó pillanatban
- Szemléletformáló internetes fejlesztés a mezőgazdasági adózásra
- Internetes adatbázis Peter Handke munkásságáról az Osztrák Nemzeti Könyvtártól
- MÁV-Start: több vonaton lesz elérhető az ingyenes internet
- Kelet-Európában is elérhető a rara.com digitális zeneszolgáltatása
- Webes kisalkalmazást indít a Puzzled by Policy
- Virtuális „check-in” alkalmazás a Lufthansától
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.