Telenor Contact – gyorsabb levelezés, zökkenőmentes üzletmenet
A Telenor megújított szolgáltatása jelentősen megkönnyíti a mobilinternetezők életét, hiszen az egyszerűen telepíthető, a legnépszerűbb webes levelezőrendszereket támogató alkalmazás segítségével az ügyfelek már mobiltelefonjukkal is könnyen és gyorsan hozzáférhetnek e-mailjeikhez. A szolgáltatás előnye, hogy nincs szükség az üzenetek folyamatos lekérdezésére, azok azonnal megérkeznek a mobiltelefonra, azonnal meg is válaszolhatók, ráadásul egyszerre több postafiók is szinkronizálható.
A szolgáltatást kiszolgáló rendszer támogatja a leggyakrabban használt magyar és külföldi publikus levelezőrendszereket, valamint képes az ezekhez kapcsolódó naptárak, címlisták szinkronizálására is. Azonnali üzenetküldő funkció segítségével pedig egyes csevegő kliensek is elérhetők lesznek az arra alkalmas készülékeken. A Telenor Contact egy egyszerű alkalmazás letöltésével Android, Symbian, Windows Mobile és Java operációs rendszerű készülékeken használható, ugyanakkor a szolgáltató által forgalmazott Samsung Galaxy 3, és a Samsung Galaxy S mobilokon már előre telepítve van.
A szolgáltatás könnyen és kényelmesen megrendelhető személyesen bármelyik Telenor Bemutatóteremben, Telenor Partner üzletben, a Telenor Online internetes, valamint telefonos ügyfélszolgálatán (1220), az automatikus szolgáltatás-megrendelő vonalon (1741) keresztül, de akár SMS-ben is a „TC” kódszót elküldve a +36202020200-as számra.
A Telenor Contact legalább 100 MB-os adatforgalmat biztosító mobilinternet szolgáltatáscsomaggal együtt vehető igénybe mindössze havi bruttó 1 forintért. A belföldi használatban túlforgalmidíj-mentes Mobil Online 100MB mellett 500MB, 1GB, illetve Flexi csomag is választható, melyek esetében szintén nem kell túlhasználati díjat fizetni. Az ügyfelek így akár már havi 991 Ft-ért levelezhetnek mobilkészülékükön, de ezt az adatforgalmat az e-mailezésen kívül más célokra, például böngészésre is felhasználhatják. Nem kell attól tartaniuk, hogy a számla végösszege magasabb lesz, hisz az adott Mobil Online csomagban foglalt keret felhasználása után csupán a havi ciklus végéig lassítja a szolgáltató az elérési sebességet, de belföldi használatban egyéb díjakat nem számláz ki ügyfelei számára.
A szolgáltatás most akár 30 napig díjmentes adatforgalommal is kipróbálható, amennyiben az ügyfél a jelenleg promóciós havidíjkedvezménnyel rendelkező Mobil Online 100MB-os szolgáltatást rendeli meg.
Telenor Contact Corporate – kényelmes üzleti levelezés
Az e-mail szolgáltatás megújításakor a Telenor gondolt a vállalkozásokra, üzleti partnerekre is. Számukra nyújt megoldást a Telenor Contact Corporate szolgáltatás, a korábbi E-Phone szolgáltatás utódja, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek anélkül férjenek hozzá a vállalati levelezőrendszerükhöz, hogy mobiltelefonjukat az asztali számítógépükkel kellene szinkronizálni. A könnyen kezelhető mobil alkalmazást a szolgáltató számos üzleti ügyfele veszi igénybe, köztük nagy pénzügyi, távközlési, közműszolgáltató, illetve építőipari vállalatok.
Az előfizetésenként 1990 Ft-os havidíjért elérhető Telenor Contact Corporate szolgáltatás a Microsoft Exchange és az IBM Lotus Domino vállalati levelezőrendszereket támogatja, és kompatibilis a Symbian, Windows Mobile, Android, J2ME platformokkal2. Emellett havidíjmentesen tartalmazza a Telenor Contact szolgáltatás által biztosított funkciókat (privát e-mail szinkronizáció, azonnali üzenetküldés) is. A szolgáltatás havidíja nem tartalmaz adatforgalomra használható forgalmi keretet.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.
Mesterséges intelligenciával beszélgetve tökéletesíthetjük a kiejtésünket
Teljesen megújult a magyar fejlesztésű nyelvtanuló alkalmazás, a Xeropan. Az app már eddig is meghódította a világot, hiszen eddig összesen több mint kétmillióan használták a földkerekség minden táján – az új, 5.0-ás verzió pedig valószínűleg tovább növeli a regisztrálók számát. Új, komoly szakmai háttérrel összeállított, lineárisan felépülő tananyaggal segíti a nyelvtanulást, miközben kiejtésünket fejleszti és mesterséges intelligenciával a beszédkészségünket is gyakoroltatja.